Loading...
mobretenova avatar mobretenova 1 Точки

Simple Loops, Умната Лили - Java, Programming Basis

Здравейте,

16. Умната Лили - https://softuni.bg/trainings/resources/officedocument/19183/exercise-problem-descriptions-programming-basics-with-java-october-2017.

Judge ми дава max 80/10, и то ако не включа ограничения от - до на параметрите, въвеждани от потребителя.

Ако сложа ограниченията, получавам 70/100.

https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/181#3

В конзолата работи без проблем.

Не схващам какво търси Judge.

Моля, помогнете.

Кодът:

import java.util.Scanner;

public class SmartLili {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner console = new Scanner(System.in);

        Double years = Double.parseDouble(console.nextLine());
        Double washMashinePrice = Double.parseDouble(console.nextLine());
        Double toyPrice = Double.parseDouble(console.nextLine());

        boolean y = years >= 1 && years <= 77;
        boolean p = washMashinePrice >= 1.00 && washMashinePrice <= 10000.00;
        boolean t = toyPrice >= 1.00 && toyPrice <= 40.00;

        double moneySum = 0;
        double brother = 0;
        double toysSum = 0;
        double totalSum = 0;

        for (int i = 1; i <= years; i++) {
            if ((y && p && t) && i % 2 == 0) {moneySum += i*5; brother +=1;}
            if ((y && p && t) && i % 2 != 0) toysSum += toyPrice;
            totalSum = moneySum - brother + toysSum;
        }

        if (totalSum > washMashinePrice) System.out.printf("Yes! %.2f", totalSum - washMashinePrice);
        else System.out.printf("No! %.2f", washMashinePrice - totalSum);

    }
}

 

Тагове:
0
Programming Basics
mobretenova avatar mobretenova 1 Точки

Благодаря,

но едва се оправям в Java, какво остава в C :)

Твоето минава ли със 100 през Judge

0
Todor030366 avatar Todor030366 11 Точки

махни булевите променливи не ти трябват и когато събраните пари са равни на цената на пералнята пак можеш да си купиш пералня :) ето го твоето решение леко преработено :

 

import java.util.Scanner;

public class SmartLili {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner console = new Scanner(System.in);

        int years = Integer.parseInt(console.nextLine());
        double washMashinePrice = Double.parseDouble(console.nextLine());
        int toyPrice = Integer.parseInt(console.nextLine());

        double moneySum = 0;
        double brother = 0;
        double toysSum = 0;
        double totalSum = 0;

        for (int i = 1; i <= years; i++) {
            if ( i % 2 == 0) {moneySum += i*5; brother +=1;}
            if ( i % 2 != 0) toysSum += toyPrice;
            totalSum = moneySum - brother + toysSum;
        }

        if (totalSum >= washMashinePrice) System.out.printf("Yes! %.2f", totalSum - washMashinePrice);
        else System.out.printf("No! %.2f", washMashinePrice - totalSum);

    }
}

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.