Отворено писмо към екипа на Софтуни
Здравейте, казвам се Васил Янакиев и съм студент в курс „C# DB Fundamentals”. Пиша ви, за да ви уведомя за изключително лошото качество на изпита „C# DB Advanced“ на 10.12.2017. От самото начало на изпита Judge системата не работеше. Всеки знае точно колко е необходима тя и нейният feedback за правилното решаване на която и да е задача. Първата ми задача беше приета чак след над 50 опита да я кача – загуба на ценно време, необходимо за успешното вземане на изпита. Втората ми задача необяснимо върна грешка, и когато попитах квесторите от какво може да бъде тя, те ми казаха че е проблем в Judge системата, а не в моето решение. Смятах, че този проблем ще бъде оправен след изпита, и че ще решението ми ще бъде оценено без грешки. Погледнах обаче крайния си резултат, и видях че имам 0 точки на тази задача, т.е., или системата не ми е оценила правилно задачата, или аз не съм могъл да си поправя грешката в моето решение.
Дори и да изключим моите вече споменати проблеми с провеждането на изпита, аз далеч не съм единствения който е имал сериозни проблеми с него – Judge системата беше изключително ненадеждна за всички, не само за мен. Също така трябва да спомена, че по време на изпита ни беше обяснено как „Judge системата ще спре да приема заявки за 10 минути, понеже хората от другия изпит не могат да си подадат решенията“. Не означава ли това, че Tech Support-а и администрацията като цяло не си е свършила работата? От тук следва въпросът – може ли този изпит да бъде смятан за легитимен, и правилно оценяващ знанието на курсистите изобщо?
Можете ли да гарантирате, че ако въобще отида на поправка, положението с Judge системата няма да е същото? Не желая да ми бъде даден „подарък“ безплатна поправка, безплатно пътуване до София, а просто желая да бъда оценен при нормални условия, и да не бъда част от някакви демотивиращи експерименти. Благодаря.
С уважение, Васил.