Loading...
miroslava.vitanska avatar miroslava.vitanska 0 Точки

QUALITY ASSURANCE платен но неактивен?

Здравейте, нова съм в СофтУни и във форума. Въпросът ми е: В системата имам "Успешно" прието плащане за целия курс на обучение -8-те месеца, 320лв, но в графа Обучения не пише, че имам записан курс? Трябва ли да направя нещо друго след като ми е прието плащането или след като започне курса ще се активира и моето участие? 

0
Въпроси за SoftUni 15/01/2018 00:05:57
TeodorStefanovPld avatar TeodorStefanovPld 1274 Точки

всички сме така :Д докато не направят инстанция на курсовете,не ни записват виж си в плащанията,ако там го има всичко е наред и около седмица преди началото на курса ще ги активират и ще ти излезе че си записана.

0
miroslava.vitanska avatar miroslava.vitanska 0 Точки

Да в плащания пише че е успешно платена сумата. Иначе курса започва на 17 така че може би още е рано, остават 3 дни ?

 

0
dkunev avatar dkunev SoftUni Team 512 Точки

Здравейте miroslava.vitanska,

Тъй като като срокът за записване беше до вчера включително, системата не Ви беше наляла в курса. Сега всичко е наред и както виждам в профила Ви, вече сте записана за курса :)

Поздрави,

Митко

0
NikolayIvanovII avatar NikolayIvanovII 0 Точки

Здравейте  и моя е платен но не активен днеска съм на първия курс и все още нямам достъп

0
Anitariq avatar Anitariq 1 Точки

Здравейте,

аз все още нямам такъв записан курс. Преди да запиша този курс се бях записала само за QA Fundametals и само това ми стои като записано, дори ми изписва, че не съм платила за изпита. Не мога да вляза в курса Quality Assurance и да видя лекции и т.н. Писах във фейсбук групата на СофтУби , но ми казаха, че било нормално да виждам само QA Fundametals, но аз си мисля, че трябва да ми излиза, че съм записала Quality Assurance.

0
miroslava.vitanska avatar miroslava.vitanska 0 Точки

Аз също в началото нямах активно плащане, но това при мен  беше защото имах стар профил на един и същи майл. Обадих се на +359 899 555 592 от там оправиха нещата веднага като им издиктувах номера за плащане който ми бяха изпратили на пощата. Обадете се да оправят проблема и при вас много са любезни и реагират бързо. За курса аз също имам само фундаменталс и при последното ми обаждане ми казаха че съм записана само в безплатната версия за това и не можах да гледам лекцията на живо, казаха че проблема ще бъде решен до следващата лекция. 

0
22/01/2018 12:16:51
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.