Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Help!? Rectangle area - Programming basics

Здравейте! Пиша абсолютно същия код, който писахме на лекцията и кода ми беше верен, сега пак се опитвам да я реша и даже пак гледах лекцията и я реших, но изхода ми е различен не знам защо. Моля някой да ми помогне?

 

package SimpleCalculations;

import java.util.Scanner;

public class Demo {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
        double x1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double x2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double y1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double y2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());

        double p1 = Math.abs(x1 - x2);
        double p2 = Math.abs(y1 - y2);

        System.out.println(p1 * p2);
        System.out.println(2 * (p1 + p2));

    }
}
Тагове:
0
Programming Basics with Java
Quake3 avatar Quake3 546 Точки

Здравей, преди ден два имаше подобен проблем. Пробвай да използваш: 

scanner.next()

вместо: scanner.nextLine()

0
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Благодаря! Пробвах пак не става не мога да разбера защо. Събота на лекцията работеше, сега наново я направих не работи.

0
Quake3 avatar Quake3 546 Точки

Има доста задачи със същото име. Може ли да дадеш точното име или линк за judge?

Не видях нито една задача с 4 числа вход. Повечето са от този тип.

0
23/05/2018 02:55:02
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Ето заповядай https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/151#6

0
AtillaOmer avatar AtillaOmer 13 Точки

Пробва ли числата да ги четеш с double x1 = next.Double();

0
23/05/2018 07:22:11
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Така пък изобщо не ми дава показва ми next в червено.

0
AtillaOmer avatar AtillaOmer 13 Точки

Оффф извинявай напиши го без точаката :)))  double x1 = nextDouble();

0
Lyubohd avatar Lyubohd 137 Точки

Здравей,

Не намирам никакви грешки в кода ти, ако проблема идва от Judge, виж дали събмитваш задачата на правилното място и дали си избрал Java Code, ако проблема е при теб, виж дали стартираш програмата която искаш, а не някоя друга. При стартиране на програмата най-добре използвай дясното копче на мишката и избираш "Run '...' ".

Поздрави,

Любо

0
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Здравей,

Благодаря! И аз не мога да намеря грешка всичко ми е абсолютно правилно и все пак ми изкарва различен резултат от този който трябва да е. Иначе задачата е решена един път имам 100 точки от там просто не мога да разбера защо не мога да я реша пак.

0
AndreyKo avatar AndreyKo 7 Точки

уж всичко изглежда вярно...лице и периметър си ги смята в IDE то

0
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Да смята ги обаче изкарва различен резултат от този, който трябва да е незнайно зашо.

0
AndreyKo avatar AndreyKo 7 Точки

на мен в идето при вход

2

5

2

5

което е дължина на страна 3

9.0 

12.0

което са си правилните резултати за лице и периметър...

на теб какво ти дава?

0
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Да сега всичко е точно. Просто е трябвало да направя последователност 

x1,y1,x2,y2

а не

x1,x2,y1,y2

0
Ker1m avatar Ker1m 16 Точки

Здравей,
грешката, мисля, е че грешно четеш точките. Трябва първо да прочетеш първата точка (т.е x1 и y1, а не x1 и x2), след това втората.
Ето така:

double x1 = Double.parseDouble(scan.nextLine());
double y1 = Double.parseDouble(scan.nextLine());
double x2 = Double.parseDouble(scan.nextLine());
double y2 = Double.parseDouble(scan.nextLine());

При мен мина по този начин.

0
Edzhevit avatar Edzhevit 79 Точки

Здравей,

Точно това е било! Много благодаря от снощи се чудя къде е тази грешка.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.