Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
TeodorStefanovPld avatar TeodorStefanovPld 1275 Точки

никъде не виждам да презаписваш дракона с новите стойности ако ти дадат дракон които има същото има и цвят.

Сорри но php е ужасен език за дебъгване,ако го имаш това но не съм го видял. Но тази задача със сигурност помня че трябва да се презапише дракона ако ти го подадат 2 път същия. показвах на едни познати как се работи с обекти и реших точно нея.

1
vkutov avatar vkutov 57 Точки

Добра идея , но не е това според мен. Повторих Red Bazgargal и се новите статистики пренаписаха старите -0,0,0

5
Red Bazgargal 100 2500 25
Black Dargonax 200 3500 18
Red Obsidion 220 2200 35
Blue Kerizsa 60 2100 20
Red Bazgargal 0 0 0
Red::(106.67/1566.67/20.00)
-Bazgargal -> damage: 0, health: 0, armor: 0

Това стана така , заради следния ред:

//create  the array that will have the type as key and another array as value. The latter will hold the stats
    $dragons[$type][$name]=array("damage"=>$damage, "health"=>$health, "armor"=>$armor);

Всеки път , когато се чете от конзолата ще се презаписа елемента от дадения масив, ако съществува. Иначе се създава нов. 

0
vkutov avatar vkutov 57 Точки

Проблемът е в averages масива. Хубаво презаписваме дракон със същи тип и име, но средно аналитичните му стойности не се махат. Добавих редовете от 36 до 41 и трябва да върви. 

https://pastebin.com/J2BUuHpF

Но не е красиво. А програмирането трябва и да е красиво. Ще помисля как да стане елегантно. 

0
TeodorStefanovPld avatar TeodorStefanovPld 1275 Точки

важното е да работи колко е красиво няма значение,има много легаси код които е спагети но никои не го пипа.

Това никога нямаше да го видя но защо не ги изчисляваш преди принтиране направо тея  average по ключ на дракона или нещо такова. Никога не съм харесвал php и покрай ST и проблемите да подкарам нещата съвсем се отказах то него.

1