Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

v1ppers0nn avatar v1ppers0nn 234 Точки

[Teamwork] Java Basics - Споделете проектите си - Септември 2014

Здравейте,

предлагам в тази тема да си покажем нашите екипни проекти. Всеки отбор може да си публикува проекта, ако иска да даде някакви обяснения и материали.

Отбор: Banana-Yellow

Игра: Hangman - Download
Презентация: Hangman-Presentation
GitHub - BANANA-YELLOW

Ние направихме и публикация в Web Visuality. Понеже този сайт има блог, публикувахме играта и там. Можете да ни споделите вашите впечатления, оценки, коментари, препоръки и каквото друго се сетите като коментар на публикацията. Ще се радваме да видим вашето мнение.

Публикация: http://webvisuality.com/hangman-by-banana-yellow/

10
Java Advanced 18/09/2014 23:24:26
stefoto avatar stefoto 51 Точки

Аз имам страничен въпрос свързан с екипните проекти: избрах да не правя такъв, но в профила ми стои "Екипен проект" с краен срок за предаване на домашното 24/09/2014 23:59:00. Да не е станала някаква грешка или просто не е от значение какъв избор си направил? :) Благодаря предварително.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Просто няма значение какъв избор си направил - опцията си я има.

0
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Може да добавите различни гадове, например по-големи/грозни и да трябва да ги уцелиш два пъти, за да умрат.

Вече доста по-advanced идея е да събираш пари и на определени моменти в играта да можеш да влизаш в магазин да си купуваш ъпгрейди. То по принцип такъв тип шутъри на това разчитат, за да задържат внимание - да става все по-трудно и да трябва да си обновяваш арсенала, за да минаваш напред.

0
velio84 avatar velio84 241 Точки

Готина е играта, моите препоръки са да смените контролите първо - така с W A S D SPACE се полва само лявата ръка и на мен поне ми е неудобно за игра. Ако се ползУваха стрелките и space, мисля щеше да е по-добре smile Другото е, че от самото начало е прекалено трудно - идват по много гадове. Може да е като нива - първо да идват 20 затворника, после 40 и т.н.

0
mihayloff14 avatar mihayloff14 824 Точки

Наистина има много неща с които може да се подобри играта, но за 4 дена - толкова, а пък и предстои изпита. Ще видим след време може и да се захвана да я оптимизирам малко ^^

0
RosenKrumov avatar RosenKrumov 203 Точки

Това е нашият проект - Отбор: "Dark Blue".

Игра: SuperFlappyNakov - Download + Presentation

Github: SuperFlappyNakov

 

 Ще се радвам на мнения. :)

6
18/09/2014 20:41:37
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Как са контролите? Че пускам джар-чето ама не мога да накрам Наков да лети :D

0
RosenKrumov avatar RosenKrumov 203 Точки

Ами със Space се скача, а със Esc се изключва :D

0
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Не е лесно да си прост. Трябваше първо това да пробвам. Сигурно всички други клавиши опитах...

Като за игра, в която се умира много, добре щеше да е да сложите по-лесен начин да се рестартира от изключване и включване. Сега опитвам да мина първата колона - най-трудната :D

Едит: стигнах до 6, мисля да приключа кариерата си докато съм на върха и да подхващам изпитни задачи.

0
19/09/2014 01:01:04
velio84 avatar velio84 241 Точки

Team "Apple"

Game: "Wacky Racer"

Game Preview

Project Download

Project@Github

Евала на целия екип, ние лично сме доволни от резултата smile

Идеята е да се пазите от дупките, ако минете през дупка, губите живот. Горивото свършва, трябва да се презарежда като събирате туби. През определено време минавате на други нива, като всичко се забързва и увеличава. Има Current Score и Best Score smile

9
18/09/2014 23:30:19
nikola.m.nikolov avatar nikola.m.nikolov 830 Точки

Ние ще ви покажем лако по-различна игра, направена с JavaFX библиотеката.

Отбор: Fashion Fuchsia

Игра: Tic-Tac-Toe

Github + jar + exe: Tic-Tac-Toe

 

Tic-Tac-Toe

 

Розовия акцент е заради името на отбора, дадено ни от SoftUni. Fuchsia - някакво розово цвете...

 

6
19/09/2014 08:16:42
velio84 avatar velio84 241 Точки

Морския шах изглежда доста изпипан. Много добре сте се справили, кода също изглежда много изчистен.

1
velio84 avatar velio84 241 Точки

едит: Това е за отбор Banana Yellow, просто щото е първи пост и като му дадох отговор ми го запрати най-долу... smile

Добре сте се справили, но на мен лично рисуването на бесилото ми е много несъразмерно със самата игра долу, където пише какви букви си предложил. Бесилките дето имате във файла Man ми харесват повече:

System.out.println("_____");
System.out.println("|   |");
System.out.println("|   o");
System.out.println("|  /|\\ ");
System.out.println("|  / \\");
System.out.println("|    ");

0
19/09/2014 09:51:55
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Проблемът беше, че искахме за презентацията да имаме по-голямо човече, за да се вижда по-добре, иначе първоначалният вариант си го харесвахме.

1
r.conkov avatar r.conkov 13 Точки

Здравейте,

Аз съм от екип "BLUSH". Ето я и играта ни Space Survivor . Дано ви хареса и поздравления на всички за работата и старанието! Имаше много добри проекти! smile

Поздрави!

3
SStoyanov22 avatar SStoyanov22 39 Точки

Здравейте, ето го и проекта на моя отбор Team Auburn!

Играта се казва AngryBall и в действителност е три игри в една - тенис с 2 ракети и топче, като има възможност за Single Player( за по любопитните ракетата на компютъра се движи като следи движението на топчето),Multi Player и  Block Mode( където имаме  топче, ракета и блокчета, падащи от горе, които трябва да убием с топчето).

Ето го и репото на играта: https://github.com/SStoyanov22/JavaTeamProject

1
23/09/2014 18:12:22
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.