Loading...
BorislavNikolov99 avatar BorislavNikolov99 3 Точки

Tech Module 4.0

Записах се за Тех модула 4.0 днес на 07.09 а записването беше до 06.09 но системата ми даде изипей номер проблем ли е че съм изпуснал срока

Тагове:
0
Въпроси за SoftUni
nasko_rusnaka avatar nasko_rusnaka 3 Точки

Удължили са срока до 13-ти септември ,така че няма да има проблем

2
mtenev avatar mtenev 149 Точки

BorislavNikolov99, здравей колега!

Да, удължихме срока за записване до 13-ти включително.

Ако си заявил Easypay плащането преди доста време, то кодът вероятно вече е неактивен и от тук ти се поражда недоразумението. Ако системата не ти позволява да си заплатиш, то свържи се моля те с колегите от администрацията, така че те да изтрият старата заявка и да ти приемат новата, като методът на заплащане може и да е същият, а може и различен да си избереш. Контактите на колегите от администрацията би могъл да намериш тук -  https://softuni.bg/contacts.

 

nasko_rusnaka, благодаря за включването от твоя страна и за подаването на вярна информация.

 

Успешен и усмихнат ден! 🙂 🌞

 

Поздрави,

Мартин Тенев,

Community Manager.

0
11/09/2018 13:37:54
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.