Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

KaloyanGangov avatar KaloyanGangov 15 Точки

Technology Fundamentials 4.0 Lists Exercise 1. Train

 Здравейте, 

от около половин час стоя на задачата и се опитвам да я разбера, рисувах схеми, но и това много не помага. Бихте ли обянсили какво точно се иска от нас по-простичко.

  1. 1.Train

On the first line you will be given a list of wagons (integers). Each integer represents the number of passengers that are currently in each wagon. On the next line you will get the max capacity of each wagon (single integer). Until you receive "end" you will be given two types of input:

  • Add {passengers} – add a wagon to the end with the given number of passengers.
  • {passengers} -  find an existing wagon to fit all the passengers (starting from the first wagon)

At the end print the final state of the train (all the wagons separated by a space)

Изобщо не ми се връзва нищо с първия пример: 

Поздрави, 

Тагове:
1
Fundamentals Module
PeterArnaudov avatar PeterArnaudov 49 Точки
Best Answer

//става въпрос за първата задача

На първия ред получаваш вагоните по реда си и колко пътници има в тях.
Примерно: 32 54 21 (...); първи вагон има 32 пътника, втори- 54, трети- 21 (...).

На втория ред получаваш максималния брой пътници в един вагон. В първия пример е 75.

На следващите редове получаваш команди, ако имаш Add [int], съответно добавяш накрая на влака вагон с посоченият брой пътници. Ако имаш само [int], съответно се качват дадения брой пътници на влака и ти трябва да ги настаниш в първия възможен вагон, от ляво надясно. Тоест в него трябва да имаш достатъчно място за сегашните пътници + тези, които се качват. Пример: 30 => настаняваш ги в първия вагон, защото той има 32, с тези, които добавиш стават 62, тоест не превишава максималния капацитет на вагона, съответно продължаваш напред, следващия пример е 10 => настаняваш отново в първия вагон, където са 62, но след това стават 72 и т.н.

А относно втора задача, в първия пример във файла при мен няма грешка, пробвай да си изтеглиш условието отново, може да е имало грешка и да са я поправили. Както е в judge, така е правилно ( 1 10 2 3 4 6 ).

0
24/10/2018 14:08:03
KaloyanGangov avatar KaloyanGangov 15 Точки

Благодаря ти много, мен ме объркваше това, как е формулиран примера (още една причина да не ги гледам :D), но при мен лявата колона е малко сбита и това форматира входния лист по друг начин, следователно объркването. 

Благодаря ти! 

0
KaloyanGangov avatar KaloyanGangov 15 Точки

В този ред на мисли, мисля, че и следващият пример, който е даден е грешен:

в judge търсят (1 10 2 3 4 6) като резултат за 1вия пример, докато в примерите не съвпадат.

0
24/10/2018 13:47:16
krum_43 avatar krum_43 750 Точки

Може би това са нулевите тестове.

0
krum_43 avatar krum_43 750 Точки

Трябва да има и 10.Според мен в outputa на първият пример има грешка.

При втория също има нещо съмнително.Може би тази четворка първо се измества надясно и после се изтрива?!?

Лек и успешен ден !

Поздрави от Пловдив !

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.