Loading...
Deyanova avatar Deyanova 96 Точки

Конференцията UX Sofia 2018 ще се състои на 7-ми, 8-ми и 9-ти ноември

За 8-ма поредна година Лукрат организира и ще проведе международната конференция UX Sofia 2018 и за първа година SoftUni Creative e медиен партньор на събитието.

Събитието е във формат 2:1, или 2 дни тренинги на 7 и 8 ноември и 1 ден семинар с вдъхновяващи презентации и присъствие на сцена на топ експерти по UX дизайн и потребителското взаимодействие.

Обученията са с малко теория и много работа по групи, споделяне на примери от практиката и реални казуси под мотото DOUX!

Витали Фридман от Smashing Magazine ще се развихри на тренинга с Малки сладки трикове от килера на електронната търговия, който ще изтръска, за да демонстрира трикове и опит как да не изпускате клиенти. Но, напротив, да ги задържате по-дълго време на сайта и ги мотивирате да пазаруват с удоволствие и усещане за добре свършена работа. Сред примерите ще бъдат и хитрини как клиент може да мине в категорията „лоялен клиент“.

Димитър Симов и Екатерина Митова от SAP България ще направят тренинг за Проектиране на чатбот взаимодействие - много нова и топ тенденция за взаимодействието човек – машина. Сред упражненията ще бъдат примери за проектиране на естествено взаимодействие, което не чупи разговора, какви инструменти е подходящо да се ползват и как се тества чатбота, за да се провери дали той е ефективен.

Ерик Райз ще покаже защо не бива да се пренебрегва обратната връзка от потребителите, защо един добър проект не  може да си позволи да не направи UX проучване и кои са най-подходящите и лесни техники на тренинга Да спретнем проучване с потребители с ограничен бюджет.

Какво е карта на потребителското взаимодействие, как се прави и за какво се използва ще бъде демонстрирано с Да построим карта на потребителското взаимодействие с Дийн Шустер. Лекторът ще покаже казуси от своята практика как картата се оказва изключително полезен инструмент за комуникация на даден проект в екипа и всички заинтересовани страни, без да бъдат забравени интересите и ползите както за потребителите, така и за бизнеса.

UX Sofia традиционно ще завърши с целодневен семинар на 9 ноември. Сред темите са проектиране на адаптивен дизайн, дизайн мислене за дизайнери, изграждане на чатбот, как да отговорим на очакванията на потребителите и не ги фрустрираме по сайтове си, като избегнем елементарни грешки, толкова сладки за допускане и незабележими за нас като създатели, но така очевидни за потребителите.

И тази година по време на семинара на 9 ноември ще бъдат раздадени награди за участниците от партньорите на събитието и организаторите – Лукрат:

  • 60 дни безплатен тест лиценз за Proto.io. за всички участници;
  • 1 едногодишен безплатен лиценз разигран на томбола;
  • 6 лиценза разиграни на томбола от Sketch.
  • 1 безплатно участие за тренинга Virtual Reality UX на 6 декември;
  • 30% отстъпка за участие в тренинга Virtual Reality UX на 6 декември;
  • 1 безплатно участие за семинар на UX Sofia 2019 г. 

За повече информация тук.

0
SoftUni Creative 24/10/2018 18:47:42
DaisyG avatar DaisyG 12 Точки

Има ли вариант да се участва като наблюдател, за все още неопитните?

0
Deyanova avatar Deyanova 96 Точки

Здравейте, може да се свържете с организаторите и с тях да коментирате какви са точно възможностите за участие - http://www.lucrat.net/.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.