Hexxagon AI Strategy
Здравейте на всички ! :)
Не знаех къде да пусна темата за това я пуснах тук,защото и се вижда най-логично.
11 клас съм и с учителя ми по информатика се разбрахме вместо да правя скучните задачи за for-цикли и масиви на ново само че на java, а не на с++ да направя проект.
Идеята ми е следната - играта hexxagon на този линк -> https://hexxagon.com/
С малката разлика,че моята версия е вместо шестоъгълник-таблица NxM. До момента всичко върви доста добре:
-Поставянето на нови фигури на всеки играч (tokens)
-Печатането на игралното поле
-Проверка кога и кои tokens да се сменят(тоест граничните дали граничат поради нов ход или след като вече е имало преобразяване на tokens) и т.н.
и ми е доста забавно да създавам нещо, което реално може да се ползва, но възниква въпросът за стратегията на компютъра,когато играта е Player vs AI.
Някакви идеи и предложения? Предполагам че ще са ми необходими дървета и/или графи и ще съм благодарен ако имате напътствия.
Също, мислите ли че един такъв проект би бил добро начало за GitHub профил,тоест примерно на интервю за работа би ли бил плюс или е прекалено елементарен?
Благодаря на всички предварително! :)