Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce Success ще се проведе на 11-ти април

За четвърта поредна година вестник "Капитал" организира конференция "Strategies for Ecommerce success", в която среща лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване. Събитието  ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

Акценти в програмата

  • Тенденции и нови бизнес модели
  • Новият регламент на ЕС за геоблокирането и новата сделка за потребителите
  • Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
  • Тенденции при мобилните плащания
  • Обратната връзка на потребителите като ключ за дигитално развитие
  • Изкуствен интелект и киберсигурност
  • Иновации и ефективност в доставките и логистиката
  • Маркетинг за електронна търговия
  • Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Пълната програма разгледайте тук.

Сред лекторите ще чуете:

  • Джон Райън, редактор, Retail Week
  • Анна Пелкин, Ръководител на бизнес развитие, eBay
  • Андрей Попеску, Директор, eMAG България
  • Саймън Гил, Главен творчески директор, Isobar Global
  • Марк Толенс, мениджър дигитални продукти, KLM
  • Георги Малчев, Управляващ съдружник, Xplora
  • Ева Вучева,съосновател и CEO, Contento.tech

Всички лектори можете да видите тук.

Регистрацията е отворена до 09.04.2019 г. и може да я направите тук.