Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce Success ще се проведе на 11-ти април
За четвърта поредна година вестник "Капитал" организира конференция "Strategies for Ecommerce success", в която среща лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване. Събитието ще се проведе на 11 април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.
Акценти в програмата
- Тенденции и нови бизнес модели
- Новият регламент на ЕС за геоблокирането и новата сделка за потребителите
- Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
- Тенденции при мобилните плащания
- Обратната връзка на потребителите като ключ за дигитално развитие
- Изкуствен интелект и киберсигурност
- Иновации и ефективност в доставките и логистиката
- Маркетинг за електронна търговия
- Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар
Пълната програма разгледайте тук.
Сред лекторите ще чуете:
- Джон Райън, редактор, Retail Week
- Анна Пелкин, Ръководител на бизнес развитие, eBay
- Андрей Попеску, Директор, eMAG България
- Саймън Гил, Главен творчески директор, Isobar Global
- Марк Толенс, мениджър дигитални продукти, KLM
- Георги Малчев, Управляващ съдружник, Xplora
- Ева Вучева,съосновател и CEO, Contento.tech
Всички лектори можете да видите тук.
Регистрацията е отворена до 09.04.2019 г. и може да я направите тук.