Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

mihdimitrov avatar mihdimitrov 45 Точки

Изпит 13.12.2014г - работен ден

Здравейте колеги, бих искал да ви попитам понеже се сетих, че 13.12.2014г. е работен ден(отработва се 31.12.2014г), а аз съм оналайн студент и работя. Само на мен ли не ми е удобна тази дата или и на други колеги? Може да помолим, ако на повече работещи хора не ни е удобен деня, ако е възможно подготовката за изпит C# ниво 0(14.12.2014) да се размени с нашият изпит. Това е единсвената най-близка дата и според мен възможност с оглед на заетостта на залата. Ще е добре повече онлайн студенти(и работещи в присъствена форма) да изразят мнение и да го обсъдим с екипа на софтуни(аз съм им писал, но искам да кажат повече хора, за да не стане така, че само на 3-4 човека не им е удобен този ден).

8
JavaScript Applications 21/11/2014 10:41:50
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Подкрепям.

1
ttitto avatar ttitto 1153 Точки

За мен няма значение дали е съботата или неделята, защото подобни псевдо-работни дни в нашата фирма не се отразяват много. Просто искам да предложа: ако ще се мести датата за изпит, може би ще е по-добре да се премести изпита от сряда в неделя, за да е почти еднакво времето за подготовка на всички.

1
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Въпроса е дали подготовката за С# дали може да се премести в сряда. Иначе е най-оптималния вариант.

0
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

"искам да кажат повече хора, за да не стане така, че само на 3-4 човека не им е удобен този ден"

Глупости колега, има значително повече от "3-4 човека", които са студенти в СофтУни и същевременно съчетават паралелно и работа (не е зле да се направи една статискита между другото).

Тито е много прав, доколко тези дни са работни, но то си зависи и от самата фирма... Но при всички случай "молбата за отпуска" не ни мърда, дори и в такъв псевдо работен ден...