Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Roberto avatar Roberto 56 Точки

Добавяне на вграден чат?

Здравейте,
Предложението ми е до екипа на СофтУни,които разработват сайта.
Имали вариянт да се направи нещо като вграден чат за хората от курсовете,нещо подобно на мирк,което да не изисква толкова много?
Помня,че преди даже имаше готови подобни чатове,които може само да се ембеднат в сайта.

Тагове:
Samuil.Petrow avatar Samuil.Petrow 1550 Точки

Или най-малкото да можем да си пишем ЛС

0
Georgiev avatar Georgiev 5 Точки

Подобие на mIRC може да се пусне уеб чат към някоя Българска мрежа или freenode (но за там ще е малко трудно мисля). Много от хората са скиптични когато чуят mIRC,защото е отживелица в България :) ЛС ще е удобно също :) 

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Планирали сме го, но е още на заден план. След началото на ниво 1 ще го имплементираме. 

2
beBoss avatar beBoss 507 Точки

Това определено ще забави доста сайта. Пък и има форум, не виждам смисъл да се добавя нещо почти същото. По-добре лични съобщения от колкото чатове... (лично мнение).

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

За пръв път като си инсталирах Лиснукс (Ubuntu10.04) за операционна система (защото ми трябваше легална ОС :)) идея нямах как работи, Рових из форуми едно друго и най - накрая една програмка X-chat  открих и там имаше канал Ubuntu-bg и там едни пичове само по чата ми даваха скриптови команди, които изплющявах в конзолата и си администрирах така машината. Така, че според мен има полза от някакъв чат, дори и след завършване на SofUni, да питаш нещо и някой веднага да те насочи. За да не бави сайта може да е отделна програма, като x-chat, която май е опен сорс.

1
beBoss avatar beBoss 507 Точки

Ако е отделна програма, ок. Но това, което ще попиташ в чата, ще го зададеш и във форума като въпрос. Разликата е, че в чата може да го видят двама-трима, които в момента гледат чата, останалите няма да знаят за какво иде реч, а темата всеки ще я види. От тази гледна точка според мен, няма много смисъл :)

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

@beBoss за въпросите свързани с домашни или някакви проблеми по програмирането си на 100% прав, тъй като на дали ако напишеш решението на задачата, днес или утре ще е фатално, но ако ти трябва спешно някакво решение по - добре е да има чат. :) А освен това , ако има чат може да изтриете раздела "общи приказки" и в чата да сподделяме мнения по философски въпроси. :D

0
kliko avatar kliko -2 Точки

Има програми, които са с чат дори и можем да си говорим. Можем да си направим канал за университета и това ще е чата със звук. Пример Raidcall, TeamSpeak, GroupMe и много други. Избираме една и правим канал, след това всички се логват и готово. Това няма да товари сайта нито е необходимо да се губи време за писане на код. :)

2
WhatTheFoxSay avatar WhatTheFoxSay 61 Точки

Според мене е доста добър варианта да има чат в системата. Примерно като си логнат да има вариант да се логнеш и в чата... иначе и аз за мирка го мислих преди време, но там не може да се пейства код(не може да се копира съдържание на няколко реда и всичко го слага на 1 ред). Пък и където казвате за въпроси да се пише във форума... е има някои въпроси, които не са за отваряне на цяла тема и търсят бърз отговор. Има ли чат може да е само +, който не иска чат - просто не влиза в него!

2
charlike avatar charlike 114 Точки

А, евала, именно. :) Са заради тая удивителна дето си я сложил накрая, внимавай, щото може да ти изселят 20 минуса на коментара. :D

Иначе, да. В mirc няма минуси, много си е удобно и винаги ще бъде. Не слуайно съществуват и са различни неща форумите, блоговете, чатовете, и социалките - нали така. :)

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Ще спретнем един чат със SignalR само да остане време, че доста неща се натрупаха :) Лека полека, всичко ще се появи :)

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.