Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

loraruseva avatar loraruseva 0 Точки

2. Product sign

Здравейте,

имам пробелем с 2-ра задача, пробвах да въведа числата като string и с getline,за да може да са на един ред, но после ми се губи какво да направя, за да ги умножа и чрез if-проверки да си изведа изхода. Някой, ако може, би ли ми дал някакви насоки? :)

Тагове:
0
C++ Fundamentals
RadostinStoychev avatar RadostinStoychev 128 Точки

Не трябва да ги умножаваш а само да провериш бройката на негативните/позитивните числа и спрямо нея да прецениш с проверки дали резултата е положителен или отрицателен.
Виж тук:
https://github.com/radrex/SoftuniCourses/blob/master/Open%20Courses/C%2B%2B%20Fundamentals/01.Introduction%20to%20C%2B%2B%20And%20Basic%20Syntax/P02_ProductSign/main.cpp
 

0
AlexPri avatar AlexPri 4 Точки

A product sign can be made in any way. Many software is present on the internet which can be used for this purpose. So, you should try CocoSign to find out excellent signatures for products. The design should be classic and better.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.