Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv 2019 ще се състои на 30.11 - 01.12

Digital4Plovdiv 2019 разкрива тайните на онлайн маркетинга и търговията Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия - Digital4Plovdiv 2019 се завръща с ново издание. Тя ще се проведе на 30 ноември - 1 декември в Конгресния център Международен Панаир - Пловдив. Организаторите на събитието - Internet Media Group са подготвили интересна програма и за четвърта поредна година събират заедно едни от водещите лектори в страна. 


Какво да очаквате от Digital4Plovdiv 2019?
През последните години Digital4Plovdiv се утвърди като успешен форум за иновации в бизнеса и обмяна на идеи. Четвъртото издание на събитието продължава в тази посока, като събира на едно място над 50 опитни експерти в сферата на дигиталния маркетинг и  електронната търговия. Те ще обсъдят актуалните тенденции, ще разкажат повече за предизвикателствата и ще предложат иновативни решения. Събитието е с практическа насоченост и всички идеи ще бъдат представени чрез реални казуси. Участниците ще имат възможността да се запознаят с лекторите и да им зададат своите въпроси. 


За кого е подходящо събитието?
Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия предлага страхотни възможности на всички свои посетители. Събитието е подходящо за собственици на онлайн магазини, маркетинг мениджъри и специалисти по маркетинг. Те ще могат да създадат важни бизнес контакти и ценни партньорства. Освен това, ще получат нови знания и ще научат повече за новостите и актуалните тенденции. Не на последно място, ще бъдат консултирани от доказани професионалисти в сферата, с помощта на които да трансформират своя бизнес.


Програма
Програмата на конференцията е разделена в два дни. По време на събитието участниците ще имат възможността да се запознаят с интересни case study-та, а също да се включат в дискусии и уъркшопове. Първият ден е с основен фокус онлайн маркетинг. Част от темите, които ще бъдат засегнати са: социални мрежи, видео маркетинг, SEO, PPC, Content marketing, Performance Marketing. Вторият ден е посветен на новостите в електронната търговия. Лекторите ще обсъдят важни теми като: платформи за онлайн магазини, доставки, дропшипинг, законови регулации, иновации в онлайн търговията и др.


Повече информация за програмата и билетите ще откриете ТУК.