Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

HristoVutov avatar HristoVutov 20 Точки

[Teamwork] Java Basics - Проблем при swing paint

Добър ден ако може някой да ми помогне че се затруднявам:) значи проблемът ми е като почна да рисувам "Астеройдите" с ArrayList програмата почва да дава някви грешки http://pastebin.com/WNJqvrYM ред 100     ето го и класа  http://pastebin.com/ATKXrV7G

Тагове:
0
Java Advanced 02/02/2015 15:04:00
Bi0GaMe avatar Bi0GaMe Trainer 389 Точки

Здравей,

Може ли да покажеш какви са грешките, че малко трудно се ориентирам в кода. Едно от нещата които не виждам е, че в класа Asteroid не си указал типа данни на ArrayList-a. Например ArrayList<Asteroid> asteroids. 

Имам и една забележка - main() метода не трябва да е в Asteroid класа, а в TestGame.

0
01/02/2015 09:41:11
HristoVutov avatar HristoVutov 20 Точки

Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException
    at Asteroid.main(Asteroid.java:100)

 

А какъв е смисълът main методът да се пише в TestGame?

0
01/02/2015 12:50:30
todpeev avatar todpeev 1 Точки

Не инициализираш никъде в Asteriod арейлиста asteroids, затова има NullPointerException. На ред 9 (да кажем) трябва да пише:

static ArrayList<Asteriod> asteroids = new ArrayList<>();

0
01/02/2015 17:30:49
HristoVutov avatar HristoVutov 20 Точки

Проблемът беше начинът по който ги вкарвам в ArrayList-а не инициализацията мерси все пак :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.