Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Hristo_Penchev avatar Hristo_Penchev 389 Точки

Писане на домашни в СофтУни с помощ от асистенти

Здравейте,

В една друга тема обсъждахме да се съберем в СофтУни и да извикаме някой асистент да ни обясни задачите по ДжаваСкрипт. Но реално предвид факта, че по всеки предмет лекциите са дълги, продължават до късно вечерта и не остава време за консултации, предлагам да се обособи интервал от време за нещо подобно. Идеята е веднъж или два пъти седмично за два-три часа да се запази зала, да присъстват няколко асистента и студентите да могат да задават въпросите си индивидуално относно домашните, с които имат затруднения. Идеята е тези занятия да не са задължителни и да бъдат посещавани само от хора, които имат затруднения с домашните. за нашето Ниво 2, предвид факта, че лекциите са ни във вторник, сряда и четвъртък, мисля, че най-доброто време е уикенда - хем да имаме време да се запознаем с материала, хем да не е и последния ден преди срока за предаване. Вчера обсъждахме идеята с човек от екипа на СофтУни, но той спомена, че залите обикновено са заети през уикендите. Така че друг вариант е понеделник сутринта. Кажете какво мислите, има ли асистенти и преподаватели, които биха се навили да идват да помагат на подобни консултации?

Тагове:
SimeonSimeonov avatar SimeonSimeonov 77 Точки

Напълно подкрепям идеята,аз лично бих имал много по голям интерес от подобни упражнения и писане на домашни на място от колкото от самите лекциите които и без това мога да гледам онлайн.
Дори мисля че може да се съчетаят такива упражнения да са общи за ниво 1/2/3,като асистентите ще помагат на който могат разбира се.

0
VGeorgiev avatar VGeorgiev 1384 Точки

Последната лекция, която водих по Advanced JS беше около 2 часа. След като приключих към 8.20 всички се изнесоха. Останаха само 3ма човека да решават, а те дори не бяха от 2-ро ниво. Останах до 10.30 да помагам, но нямаше никой който да ме пита нещо.

Какъв е смисъла да се организира нещо подобно, като дори след лекция не остават хората?

Казвал съм няколко пъти, че знаете графика в двете зали и винаги можете да идвате в СофтУни да си решавате задачи. Ако имате въпроси може да пишете на мен или на някой друг от лекторите. Съмнявам се някой да ви откаже независимо от времето. Досега само 2-3 пъти са ме викали да ме питат нещо.

Миналия курс по Advanced JS, организирах нещо подобно и от 300 човека се появиха 5-ма.

6
07/03/2015 11:46:23
Hristo_Penchev avatar Hristo_Penchev 389 Точки

Влади, лекцията ти приключи в 20.30, но това беше изключение. Откакто съм второ ниво, друга лекция не е приключвала преди девет и половина. А и да не забравяме, че и студентите, и лекторите са човешки същества, съответно енергията им не е безкрайна. След три часа и половина лекция не вярвам решаването на задачи да е ефективно, както и обясненията. Късно вечер е, всички са уморени.

Разбира се, че мога да дойда в университета по всяко време. Вярвам и че няма да ми откажеш, ако те спра да те питам нещо набързо. Но екипът е достатъчно натоварен, имате си работа, отделно и вие учите. И не мога да те закопчея примерно половин час да ми обясняваш. Дори да го направиш, след третия път вече ще стане неудобно. Докато ако подобно нещо се организира и специално се задели ресурс за това, вече е друго. И пет човека да дойдат - не виждам лошо. На петима един асистент ще стигне. Останалите или се справят сами с домашното, или не са могли да дойдат. Иначе знаеш, достатъчно досаден съм постоянно да задавам въпроси, когато нещо не ми е ясно. Но си мисля, че подобни занимания ще са много полезни. Аз поне не бих се справил без помощ с домашните си в момента.

2
Hristo_Penchev avatar Hristo_Penchev 389 Точки

Отделно да добавя - веднага след лекцията е трудно да се формулират въпроси. Въпросите изникват, когато човек прегледа материала, седне да решава домашните и съответно не успява да ги реши. Сега имам един голям лист от въпроси по задачите, които не успях да реша.

2
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

В допълнение на Ицо - това, че лекцията беше по-кратка, не значи, че приключи рано. Повечето от нас преди това през деня са работили или решавали задачи, съответно 20:30 въобще не е рано и не е най-доброто време за ефективна работа. Аз лично имах въпроси, но исках да се прибера, да вечерям, да поотпочина. Ако се събираме целенасочено да решаваме задачи ще има доста по-добри резултати от цялото нещо.

Освен теб, Влади, в залата в края на лекцията не помня да е имало други асистенти. Мисля Боги беше там, но се занимаваше с нещо друго. Ако искате да оставаме е хубаво и вие да ни подтиквате. Например, винаги се ядосвам някой лектор като каже в края на лекцията: "Ако искате си ходете, ако искате стойте". Единият вариант е лекторът да остане и да показва задачи (а ние вече се мъчим с някои) или активно асистентите да разпитват студентите дали имат въпроси. Тествал съм го това и работи доста по-добре отколкото да стоят асистентите отстрани да чакат някой да ги извика докато хората си тръгват.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.