Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
ataman79 avatar ataman79 11 Точки

[Technical Issue] Link Building - Ключови думи/вътрешни линкове

По време на първата лекция, Генадий спомена относно Link Building-a, че е препоръчително не да ползваме ключови думи , които да водят до нашия сайт, а за предпочитане е директния линк към сайта.

Въпросът ми е по-скоро към Генадий.

Как стои въпроса, когато правим вътрешен линк билдинг в нашия сайт - т.е. използваме дадена ключова дума като препратка към целевата страница. В този случай добре ли е да използваме ключовете думи като вътрешни линкове или не ?

Благодаря предварително

Тагове:
0
Digital Marketing & SEO 03/04/2015 10:44:02
netpeak avatar netpeak 165 Точки

Много е тънка границата.

Но в момента вътрешния линкбилдинг с такива динамични анкори е актуална практика.

1
ataman79 avatar ataman79 11 Точки

Да и на мен ми се стори , че границата е тънка, но доколкото знам е и актуална практика  (към момента) точно затова попитах този въпрос.

А какви са препоръките? Да се прави вътрешен линкбилдинг, но умерено  - да кажем до 5 линка на страница ?

0
31/03/2015 16:36:05
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.