Loading...
ataman79 avatar ataman79 11 Точки

Въпрос - Оптимизация за ключова дума?

В моемнта сайта, който оптимизирам има доста добра видимост по дадена ключова дума (словосъчетание), и по точно намира се на ета позиция, като другите два резултата, се отнасят до моя сайт, но източника е друг. 

Въпреки това, забелязвам , че тази ключова дума не се използва от потребителите в интернет - затова и може би нямам голяма конкуренция

става дума за "оздравителен курс" - това е правилното наименование както го иска клиента.
Въпросът ми е е тука може ли да ползваме синоними като например "лечебен курс" или други подобни (за които думи има потребителско търсене), за да може да се "борим" за позицията по тази дума ?

 

Благодаря предварително

0
Digital Marketing & SEO
sjuesju avatar sjuesju 10 Точки

Не съм особено сигурен, че съм разбрал правилно въпроса, но ето мнението ми по това как аз го разбрах :)

 

По принцип е добре да има разнообразие в линковете, а колкото по-натурално изглежда то, толкова по-добре е. Натурално е, когато хората говорят за нещо, те да използват различни, но близки по значение думи. На практика, това значи, че в текстовете ти и в линковете, които сочат към твоите страници (от други сайтове или вътрешни линкове) да са с разнообразни анкори, но близки по смисъл до търсеното словосъчетание за класиране.

Само още нещо допълнително. Според мен е много важно минимум половината от линковете, сочещи от други сайтове към твоя да бъдат с url или с бранда на твоя сайт за да се избегнат наказания и да се имитира натуралност.

0
ataman79 avatar ataman79 11 Точки

Здравей,

благодаря за отговора. 

Ето още веднъж това, което исках да питам.

В сайтът, който ще оптимизирам, се предлагат оздравителни курсове.... И по ключова дума "оздравителен курс" сайтът ми се класира на 2-ро, 3-то място. Някой ще каже супер, е да ама не. Защото забелязвам, че потребителите не сърчват думите "оздавителен курс", т.е аз нямам мн трафик по тази ключова дума.

Като разгледах какво търсят потребителите в Google, те търсят повече например "лечебен курс" . И въпросът ми е дали да не използвам в текстовете си този т.нар синоним "лечебен курс" за да мога да имам повече ключови думи, а не да разчитам само на главната си ключова дума "оздравителен курс" която не се сърчва много от потребителите

0
sjuesju avatar sjuesju 10 Точки

Според мен, въпросът ти има два отговора. Единият е дали искаш да свършиш това, което клиентът ти иска от теб или да се класираш по оздравителен курс. Другият е да направиш така, че към сайтът на клиента ти да идват повече потребители, тоест да направиш проверка за това кои са по търсените ключови думи и да оптимизираш по тях и по този начин да донесеш повече полза.

Може би за мен, най-добрият подход е някъдепо средата. Какво ще кажеш да обсъдиш ситуацията с клиента ти и да му обясниш, че по ключовата дума, която е избрал ще можеш да позиционираш сайта в топ 3, но това няма да му донесе големи ползи? Също така да обсъдите и други по-търсени ключови думи?

Разбира се, хубаво е да се направи анализ на възможностите ви, тъй като ако е много конкурентна нишата, то може и да не успеете да се класирате. В този случай, като че ли и е по-добре да се потърсят други не дотам търсени (и конкурентни) ниши, които да носят по-малко трафик, но пък комбинирано да донесат същия трафик както някоя от по-търсените ниши.

4
ataman79 avatar ataman79 11 Точки

Благодаря за отговора. Да и аз смятам, че най-добрия подход ще е някъде посредата. :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.