Loading...
alval avatar alval 1 Точки

Как се проследяват импресии/кликове/трафик на външни реклами в сайта?

Здравейте,

Когато на сайта имам външни/платени реклами и след това рекламодателят изисква отчет за резултатите от банера - импресии/кликове на банера, какъв и откъд е трафикът - как и мога да направя такъв отчет?

Свързана съм с Гугъл аналитикс.

Много благодаря предварително за помощта!

1
Digital Marketing & SEO
vivian avatar vivian 72 Точки

Аз си мисля, че тази възможност се задава в администраторския панел на сайта от програмистите - специално за импресии и кликове.

0
06/04/2015 21:54:41
netpeak avatar netpeak 165 Точки

Много добър въпрос.

Изчакай лекцията на Димитър Савов на 16.05 и може да си зададеш въпроса директно към него.

Иначе откъм кликове може да ползваш външен измервател като например https://bitly.com/, http://goo.gl/.

1
alval avatar alval 1 Точки

Ok, ще изчакам лекцията и ще питам.

Разнообразието от ad managment servers е голямо, объркващо и с неясна ефективност, поне докато не го инсталираш - най-вероятно.

Благодаря за коментара и двата линка - измерватели, ще проверя как работят.

Лек ден!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.