Loading...
+ Нов въпрос
YordanovBg avatar YordanovBg 11 Точки

JS Apps - BaaS-and-Parse.com - Лекцията - Нивото на преподаване

Здравейте , 

Колеги крайно разочарован съм от нивото на BaaS и Parse.com лекцията от 07,04,2015

1. Кода по презентацията е 100% копиран от Телерик , дори никой не си е направил труда

да го преработи така че да работи съобразно с примерите през parse.com и се губи време за преработка по време на лекцията

2. Тича се по слайдовете и не се пише 1 ред код от лектора все едно е изпята бърза народна песен

 

Напънло съм съгласен със това , че самообучението е 90% от знанията които трябва да придобием , но мисля че би трябвало материала който преподавате да бъде на ниво .... т.е. разбираем , добре структуриран и добре обяснен!

Искам да попитам г-н Наков дали е гледал лекциите , защото претендира че предлага  много качествено образоване , а моето мнение е , че то не е точно толкова качествено

Не искам да обидя никой от асистентие и лекторите но моля Ви постарайте се да предавате материала по добре !

И моля да не поствате коментари от сорта "Ако не ти харесва никой не те кара да учиш в СофтУни".... , защото най- лесно е да си трагнеш...

 

Ако лекциите продължават да бъдат на същото ниво и с копирани материали от Телерикзащо не постнете по 1 линк към Телеришките видеа и да си ги гледаме от там направо

Надявам се да не обидя никого и да не захранвам хейтърски постове , а да променим качеството на обучението към по-добро

 

1
JavaScript Applications 14/04/2015 23:03:39
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Колега, уважавам мнението ти, но не мога да се съглася. Аз лично за пръв път видях BaaS и Parse.com на тази лекция и ми се стори, че всичко беше много практично. Всичко ми стана ясно благодарение на примерите, които лекторът показа, и нямах никакъв проблем впоследствие да започна да работя вкъщи по домашното.

За 10 слайда е нормално да се отдели толкова време, то идеята на цялото занятие беше да се работи с Parse.com наживо, а не да мелим 3 часа теория, която с нищо нямаше да ни помогне от практическа гледна точка.

Не мога да разбера точно какво не ти е харесало. Това че материалите са взети от Телерик (то това не се крие)? Че презентацията е кратка? Че не е имало примери (през цялото време само примери се показваха)?

Кажи какво предлагаш да се подобри.

2
YordanovBg avatar YordanovBg 11 Точки

Не ми харесва , че материала за JQuery и AJax  е предаден за 13 минути , без да се напише 1 ред код ...

Също така :  "Ще пропусна това демо , ще продължа напред , за да приключим набързо с презентацията" !!!

Лично на мен ми изглежда доста несериозно такъв вид изказване от лектор

А относно това , че материалите са взети от някаде нямам против ! Имам против , че никой не е положил труд да ги преработи!

Предполагам , че повечето студенти са силно мотивирани , дават всичко от себе си , за да се представят добре на изпитите! На фона на труда и старанието отсреща нещата са недосататъчни , изглеждат претупани , направени с минимални усилия и старание! Моето мнение е че малко по малко се демотивират хората които искат да придобият добри знания , а да не говорим , че за всичко това си плащаме!!!

И не мисля че има учебно заведение в света в което лекциите ги водят асистенти от горния випуск  и тези лекции да са на добро ниво!Понеже ако нещата ставаха така всички професори щяха да са безработни и студентите  щяха да са лектори!

 

4
15/04/2015 00:14:16
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6847 Точки

Лично аз оставах на няколко лекции свързани с асинхронно достъпване на данни и отдалечени услуги и ми се сториха ОК. На едната лекция лекторът вдигна цял проект от нулата. На нея и на следващата лекция се гледаше за асинхронното програмиране доста сериозно, jQuery и ajax бяха застъпени не малко, не знам дали са били 13 минути, но имаше огромно количество материал, така че лично аз не вярвам, че това е отрязъкът от време, за който говориш.

Що се отнася до това дали лектори могат да бъдат курсисти от по-горно ниво, предполагам осъзнаваш, че не всички 200 човека от по-горно ниво са лектори или асистенти. А специално Богомил е част от СофтУни.

А дали има подобно учебно заведение е спорно, по-скоро е спорен порочният кръг, който се получава. Ако лектори са специалисти в тази област, т.е. примерно JS Apps го води някой, който има 10 години опит с правенето на Javascript Application-и от зародишът им до сега, то и неговият хонорар няма да е особено евтин, което стига до това, че и нашите такси ще поскъпнат. Сигурно някои хора нямат/ме против това да стане, да не кажа - искаме, то може би повечето няма да са съгласни на пост-фактум поскъпналите семестри. Знам какво е по другите университети, където като поскъпне от 120 на 130 лв семестъра и се почва с едни стачки ... :)

 

8
nelly.m.mincheva avatar nelly.m.mincheva 24 Точки

Лекторът според мен преподава на ниво и въобще не личи, че е с по-малко години опит даже смея да твърдя, че се справя по-добре от някои предишни лектори. Причината презентацията да бъде взета от Телерик е очевидно защото почти не се използва. Вдигане на проект от нулата беше в пъти по-полезно от поднесен сух материал.

И все пак всеки с мнението си :)

5
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.