Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

[New feature] Абониране за тема/отговор във форума

Здравейте,

Вече може да се абонирате за дадена тема или отговор към тема. :)

Как?
- Под съдържанието на темата/отговора има лента с бутончета, като последното е "Абониране", което след клик ви абонира за поста и сменя бутона с "Отписване", ако желаете да се отпишете. 

Как работи?
- След абониране за тема ще получавате email + нотификация за всеки следващ отговор в тази тема, а след абониране за отговор ще получавате email + нотификация за всеки следващ коментар. Получаването на email и нотификация се филтрират от настройките ви на профилната страница:

  • Получаване на мейли при отговори на въпроси
  • Получаване на известия при нови отговори на въпроси
  • Получаване на мейли при добавяне на коментари към отговори
  • Получаване на известия при добавяне на коментари към отговори

Ако имате въпроси или срещнете проблеми с новата функионалност, моля, пишете в тази тема. :)

Поздрави,
Владислав

9
Важни съобщения 15/04/2015 10:24:46
JOHNY avatar JOHNY 196 Точки

Привет,

Забелязвам, че от днес получавам по два пъти notification (тук във форума, камбанката до профилното име) за всеки един отговор.Същото важи и за мейловете.

Явно се получава дублиране на един и същ notification тема/отговоркато може би системата Ви го отчита веднъж като отговор, веднъж като тема.

Предлагам да проверите този бъг, защото при активност във форума е много вероятно в даден момент пощата (gmail да речем) да започне да набива в "Спам" всички съобщения от "СофтУни" (еднакво съдържание и повтаряи се мейлове).

3
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Добре. Утре ще разследваме проблема и ще го оправим.

Благодарим за обратната връзка! :)

1
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Според мен проблема може би е в това че се задейства нотификацията 2 пъти - отговорили сме или коментирали някоя тема или кометар и в същото време сме се абонирали за нотификация. Предполагам че трябва да има проверка ако сме абонирани за дадена тема/отговор за нотификации да няма "нотификация за отговор/коментар след нашия".

0
JOHNY avatar JOHNY 196 Точки

По-вероятното според мен (не знам как е направена системата) е да отчита обичайната нотификация и като абонамент за темата. Няма друга логична причина при липса на абонамент за тема да получаваш 2 известия. Единствената смислена и вероятна грешка е дублиране на нотификацията, която всеки "влачи" по подразбиране, а тя е за отговор.

Ако проблемът беше от абониране за тема, то бутонът "Абонирай се" щеше да е неактивен, а той очевадно си работи коректно.

Така или иначе е нормално да има бъгове при старта , а и утре всичко ще бъде наред. Няма смисъл да го мислим, хората, които познават кода на форума (собственото си творение) ще решат проблема за по-кратко време, отколкото ние да описваме предположения.:)

Няма драма, създадохме им домашно да видят хубаво ли е. :)

 

EDIT: Нотификация за тема, която аз съм създал се получава само веднъж.

Нотификация при коментар на мой отговор - 2 пъти.

Надявам се, че е от полза.

2
15/04/2015 23:44:17
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.