Loading...
charlike avatar charlike 114 Точки

За обучителната система - въпроси/предложения/бъгове

Какво мислите за следната концепция, което може спокойно да се нарече "форум"?

Да се записват в базата данни постове с там всякаквата им мета, като тая мета ще е , ей го - title, body, tags, author, views, answers. Нищо повече.

След което по тежест таговете (най-тежките тагове след някакво време и определеня граница) да стават категории. И от това изхождам, че един опростен блог може да стане супер форум. Щото са, извинявайте, ама таг "трудно", "кола", "тагове" - ми някак.. нали :)

Какво мислите? - web devs.

Както се казва.. трявба да се научи да мисли човек. Като може да мисли ще напише смислени тагове и ще гледа бая да се спазват някакви конвенции, които не са трудни. Слагаш няколко главни тага и преспоконо това си е чиста "категория". Те тагове се пръкнаха от социалките, а там се пръкнаха от keywords. Следователно времената и термините се менят, но не и смисъла, затова трябва да се научи да мисли човек и да вижда смисъла.

Няма значение как си мисал специално за първите уеб страници keywords, и как пишеш сега таговете - еднакво е - това е умение, а не просто разделяне на едно изречение със запетайки след всяка дума. :)

----------------------------------------------------

+ Друга идея.. Гледайки tag cloud-a, що не се направи  drag 'n' drop да може също да се слагат в полето за тагове :) Или примерно един textcomplete.js върши прекрасна работа:)

+ Може да сложите "@"-autocomplete и да стават линкове към профилите в сайта - няма да е лошо :)

Таговете да ги приема системата със запетайка и направо после си ги разделяйте по нея, не по спейс. Така направен таг-клауда, няма смисъл според мен.

----------------------------------------------------

+Георги Янев - GooglePlus & YouTube

@tunnckoCore - Github, Pastebin, NPMJS :)

#charlike - Facebook, Pinterest, Twitter, Packagist

83
Предложения и проблеми 12/09/2014 18:30:53 1
Hristo_Penchev avatar Hristo_Penchev 389 Точки

Здравейте,

Прави ми впечатление, че лекциите от второ и трето ниво често отнемат 3-4, че дори и повече часове. Според мен това намалява ефективността на преподаване и възприемане. Просто материалът е много. Не знам за вас, но аз лично след 2-3 часа лекция започвам да се разсейвам и възприемам много малко от материята. Наблюдавам, че в един момент и някои колеги почват да цъкат фейсбук. Освен това не остава време за въпроси по домашните към асистентите. Отделно, когато лекциите са вечерни, за колегите, които живеят далеч и нямат коли, прибирането е проблем. Предвид обемния материал, може би си струва да се обмисли още една лекция през седмицата и материята да се преподава на по-малки порции - примерно вместо две лекции по четири часа, да са три по 2-3 часа. Смятам, че това ще повиши ефективността.

5
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Напълно подкрепям. Трябва по някакъв начин да се разпредели натовареността по по-смислен начин. В момента са така сблъскани нещата, че ни затрупва постоянна лавина от срокове за предаване и оценяване на домашни, което се утежнява от факта, че се събират 3 поредни дни, всеки с по 1-2 лекции и за почти всяка лекция има домашно. 

Отделно, макар че живея близо до университета, в 10 вечерта нямам нито физически, нито психически сили да оставам да обсъждам материала с асистентите. Реално ни се губи едно от основните предимства на това, че сме в присъствена форма.

3
RumenVasilev avatar RumenVasilev 103 Точки

Здравей, аз вече започнах да усещам натовареността за която говориш. Материала е страшно много и малко са нещата, които не са важни. Според мен, обаче, по- добрия вариант не е да се сложи една допълнителна лекция в седмицата, а по- скоро самия курс да се удължи с около една седмица, като се "разтегли" материала. Доводите са ми, че така или иначе в момента средно по 4 дни в седмицата сме на някакъв вид лекции, лабове или уоъркшопи и, ако тези дни станат 5 въобще няма да е по- леко. Ясно е, че за нас вече е късно, но за напред може да се спомисли по въпроса.

0
Samuil.Petrow avatar Samuil.Petrow 1550 Точки

Предлагам в категорията "Важни съобщения" да могат да публикуват само хора от екипа, напоследък забелязах, че някои хора си бяха поустнали въпросите, които принадлежат към "Общи приказки" или "Въпроси за СофтУни" там по необясними причини за мен.

1
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Ами, по принцип този момент е един от най-отчетливите примери за нужда от модератори, които да следят за подобни неща. :)

1
pataroka avatar pataroka 319 Точки

Здравейте,

Отново ще засегна въпроса със звука, който беше наболял и в миналото. Възможно ли е да сте объркали комутацията на кабелите и в записа от лаптопа на лектора да влиза стационарния микрофон а не хедсета. Можем ли все пак да направим нещо по отношение на качеството на звука и на тези видеа. Конкретната ми критика е към Богомил Димитров. Ако сравните видеото от камерата с това от лаптопа - ще разберете за какво говоря. Във видето от лаптопа гласът му затихва отвреме навреме (явно когато се отмества встрани от катедрата).

2
Karlie avatar Karlie 438 Точки

Няма да е лошо, да се уточни във формата за избор за участие в екипна работа, че програмата с менторите не важи за онлайн студентите. Или изобщо тази опция да не се показва на онлайн студентите.

1
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Да, определено ще махнем като цяло опцията при избора за онлайн студентите. :)

1
Samuil.Petrow avatar Samuil.Petrow 1550 Точки

В причината за заключване на тема новите редове се тримват и става трудно четимо.

0
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Не се тримват. ;) Причината това да е така е, че този текст, който се въвежда не е HTML, а plain text, което означава, че нов ред е "\r\n", който не се разпознава от HTML като нов ред. Ще се помисли за решение :)

1
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Същото може да се каже за коментарите към домашни. Всеки, който е по-дълъг от един параграф, става трудно четим.

0
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Добре, ще интегрираме решението и там. :-) 

2
pataroka avatar pataroka 319 Точки

Може ли да се премахне задължителният коментар в оценяването на съотборници за екипните проекти, тогава когато даваме 0 точки. Ако даден човек не е допринесъл с нищо за крайния продукт, не мисля, че заслужава 250 символа.

1
09/02/2015 17:42:11
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Ами, напиши какво сте направили с екипа, за да се свържете с човека и каква точно е била причината за това, че той/тя не е учствал/а или ако е участвал, но не се е справил, също опиши причините за това. ;)

ПП Това е обсъждано и преди, не мислим да го променяме. :)

0
pataroka avatar pataroka 319 Точки

Хора, сигурно вече ще стана много досаден да дудна за едно и също, ама записите от Web Fundamentals (HTML + CSS) удариха дъното. Човек трябва да се напряга, за да чува какво говорят лекторите. Тези лекции са направо брак. Предложих вече веднъж услугите си, ако имате нужда от експертна помощ за отстраняването на този проблем, но не бях отразен. Предлагам я отново. Моля ви, обърнете необходимото внимание, защото иначе рискувате видео записите да се превърнат в нямо кино...

Поздрави,

Пацо

1
Devforce avatar Devforce 16 Точки

Колега, ползвай screencast-a към видеата. Аз отдавна спрях да гледам видео, защото не се вижда нищо от екрана и звука е кофти. Използвай Този линк към канала в youtube, от там може лесно да видиш кое е последно и дали всичко е качено. Тук в страницата на курса линка се добавя с леко закъснение. Даже ако не се лъжа вчерашната лекция я има качена вече "Семантичен HTML, рамки, други тагове". Качена преди 5 часа. Не е като да е качена снощи след курса, но все пак е сравнително бързо.

 

Поздрави!

0
17/02/2015 16:22:02
pataroka avatar pataroka 319 Точки

И аз гледам скрийнкаста по принцип, ама и там има какво да се желае. Ако сравниш видеата на Наков от предните курсове, с тези сега - разликата в нивото на звука е умопомрачителна...

0
18/02/2015 09:23:51
ttitto avatar ttitto 1153 Точки

Възможно ли е линковете към категориите и подкатегориите във форума да се направят малко по-различни, че е много объркващо така. Например да се направят както е разделението в "Активни обучения" - основните категории да са с различен цвят и форматиране от подкатегориите

1
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Да, предвидена е малко допълнителна работа по категориите във форума - ще има и визуално по-добро разделение. :)

0
PetyaAntonova avatar PetyaAntonova 9 Точки

От няколко дена съм във форума и така и не разбрах как да различавам новите теми/темите с нови мнения от останалите (като изкл. гледането на датите на темите и датите на последния отговор).

Мисли ли се по въпроса?

И друго, което ми направи впечатление - след като са дадени всички теми в даден раздел, не може ли да показва и новите във формат от типа на х-нови/всички.

0
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Принципно според правилата на форума в заглавието на темата трябва да е описано за коя инстанция на курса е темата. Това ли имаш предвид. Иначе темите се подреждат според датата на последния отговор, т.е. темите с най-скорошна активност винаги са най-отгоре.

Може да не съм те разбрал правилно; ако е така обясни точно каква ти е идеята.

Едит: Излъгах те, че правилата казват да се слага инстанцията на курса в заглавието, но се беше установило като практика.

0
19/02/2015 12:02:08
Bobosam avatar Bobosam 185 Точки

По принцип в повечето форуми след логване темите с ново съдържание ти светят, както и новите теми. Обикновено за старите теми има един бутон "ново", който те праща на мненията които не си преглеждал до момента. Мисля, че това се има в предвид. Към момента в нашия форум ако има само коментар към отговор няма начин да разбереш за него.

1
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Бях предлагал преди (а и не само аз) да има опция да се абонираш за дадена тема и да получаваш нотификейшън при нова активност в нея. За мен това би вършило същата функция, но ще е по-таргетирано, т.е. вместо да ми светят в червено 10 теми, които не ме вълнуват, да получавам съобщение когато някой пише в интересна за мен тема.

0
Roumen avatar Roumen 127 Точки

Предлагам да се направи опция за видимост на профил, т.е ако човек не иска профила му да бъде достъпен до HR-и и фирми, да може да го направи private и съответно да не се бъде включван в списъците за показване на работодатели. Дразнещо е да те търсят знайни и незнайни и да ти предлагат работа, когато реално не си търсиш такава в момента. Може да се направи с различни опции за това, например "търся работа", "не търся работа", "в момента съм ангажиран, но нямам нищо напротив да получавам предложения", "интересувам се от предложения само за град ****", "интересувам се само от предложения за позиция *** или ***", включително комбинации за град и позиция и подобни. Това реално ще улесни хем колегите, които си търсят работа, хем работодателите, които пък си търся хора.

 

Съвсем отделно вдигнете приоритета на бъга със сесиите, много е дразнещо да се логваш отново след всяко затваряне на браузъра, а под Chrome и Windows това е така от доста време.

4
19/02/2015 15:23:01
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.