Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

javar avatar javar 9 Точки

Оф, не знам, на мен хич не ми се решават задачи, но какво да се прави. :-)  
Не съм фен нито на скайпа, нито на фейсбука, но мисля, че ще е по-добре ако ги споделим в някоя фейсбук група.Причините за това са, че в фейса има по добър преглед на хронология и евентуално няма да се налага да се повтаряме за едно и също, друга причина е, че фейса няма да стане мазало ако сме по-голяма група. Няколко от нас като имат малко по-различни проблема (едновремено) и в скайпа ще стане ужас. Имам предвид друга група, различна  от тази на СофтУни за домашни. Група насочена към нашия випуск,  Ако говорим за един и същ випуск, разбира се. laughing


Поздрави:

Борис aka birkoff


П.С. Това, не ни пречи да си имаме и Скайп група. smile

0
08/05/2015 19:31:45
momopetrov avatar momopetrov 35 Точки

Първо трябва да видим колко хора ще се съберем, защото ако сме 3-ма 4-ма няма да има смисъл от фейсбук (мое мнение). В крайна сметка събрали сме се да решаваме задачи, което е по-важно от това къде ще дискутираме, фейсбук или скайп, така че съм съгласен и на 2-та варианта

0
JOHNY avatar JOHNY 196 Точки

Визираш задачите от домашното или различни от тях?
Ако е първото - не е лошо решаването да бъде индивидуално, а да се дискутират само възлови точки.

Ако е второто - огледай форума. Имаше интересна инициатива за Challenges - задаване на условие за определена задача, която се решава индивидуално и се обменят идеи за решения.

 

Лошо няма общите решения да се осъществяват и тук. Все пак форумът на СофтУни има именно тази цел - да бъде своеобразен "stackoverflow" за настоящи и бъдещи студенти.

0
08/05/2015 19:47:16
eltop avatar eltop 15 Точки

Смятам, че форумът ще ние най-полезен, поради възможността да "чуеш" мнение по всяко време от различни нива. И тук е мястото да коментираме въпроси по материала и домашните. От друга страна, нищо не пречи да имаме група в скайп от "съкурсници", където да коментираме конкретни лекции, допълнителни здачи и разни чисто организационни, касаещи само нашия курс или група подробности...

0
mihail.madzharov avatar mihail.madzharov 15 Точки

Не мисля че скайп група или фейсбук е добра идея понеже този форум е създаден за нас не можеш да поканиш всички хора в скайп и фейсбук както и трейнерите.А тука и те ще гледат какво се коментира ще могат да ни помогнат и в последствие домашните ще си ги споделяме от GitHub тука на форума.

3
snakera avatar snakera 10 Точки

Здравейте и от мен,напълно съм съгласен с JOHNY идеята на този форум е тук да обменяме информация относно всякакви проблеми,с които се сблъскваме по време на курса,било то задачи или въпроси относно Visual Studio .Идеята за скайп група не е лоша но,за да се осъществи трябва много хора да са съгласни,а има и един друг проблем,че не всеки може да бъде на линия,когато останалите са ,а тук във форума на Софт Уни винаги има някой,който да следи ...


п,с,Надявам се тук да можем да се преборим със всякакви проблеми и да дискутираме всичко ,за което се сетите,,
поздрави, Денислав :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.