Loading...
Valleri avatar Valleri 304 Точки

Какъв формат ще изберете за запазване и лоудване на играта си?

Има много начини за сериализация и десериализация на стейта на играта, какъв начин сте имплементирали или ще имлементирате?
Да речем, че сме представили фигурите на полето като двумерен масив със символи означаващи фигурите, но какъв ще е вида на фигурите когато ги запазите на харда? Текст, бинарен формат? Ако е текстов - json? custom? 

Тагове:
0
C++ Applications Development
JohnDoe256 avatar JohnDoe256 5 Точки

Бих казал,че най-простия и bare bones начин е един текстов файл .Ако не е само една игра може да има някакъв идентифактор
*inside the text file
GAME_ID:77
R N B Q K B N R
P P P P  -  P P P
-  -   -  -   P -   -  -
т.н.

PLAY_NEXT:WHITE
BLACK_PLAYER_TIME:5:00
WHITE_PLAYER_TIME:4:54

///END OF  GAME_ID:77 INFORMATION
GAME_ID:88
т.н.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.