Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
mitkoofc avatar mitkoofc 6 Точки

Относно таксата след прием

Здравейте!

Преди около 2 седмици се записах за започващия от юли подготвителен курс, с идеята да се пробвам на приема и ако го изкарам, да се запиша. Та поради невъзможността ми да се явявам на лекциите, си бях избрал онлайн формата на обучение, за чиято такса пишеше, че е 150лв на семестър. Но от няколки дни гледам, че е променена на 240лв на семестър ... И затова питам, ако бъда приет след изпита, колко ще ми струва и ще се увеличава ли цената още до септември? Поздрави smiley

0
Въпроси за SoftUni
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Таксата беше по 150 лв. докато нивата бяха по 4 месеца. От юни месец продължителността на нивата беше удължена на 6 месеца. За хората, които записахме новите нива през юни имаше информация /в темата, в която обявиха промяната/, че ще важи старата такса от 150 лв. както и стана.

Явно вече е дошло времето да се приложи нова такса, която да компенсира по-дългата продължителност на нивата. Предполагам това ще е цената и за септември и няма да я увеличат в близко бъдеще.

0
05/07/2015 10:14:03
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.