Loading...
manahmanah avatar manahmanah 0 Точки

Проблем с рутер TP LINK

Здравейте!

Имам проблем с TP Link рутер. Не излъчва никакъв сигнал и по никакъв начин не може да бъде открит от компютрите вкъщи. Светят му без премигване само две лампички - тази за QSS и индикаторът, че е включен. Опитах да направя ресет, но не мисля, че се получава, лампичките дори не премигват, а продължават да светят. Някакви предложения дали може изобщо нещо да се предприеме или трябва просто нов?!

 

 

Тагове:
0
Хардуер
Flyer avatar Flyer 150 Точки

Здравей. По какъв начин опита да го ресетнеш? Има едно бутонче, намиращо се в задната част на рутера, което може да се натисне само с остър предмет:

tplink reset button

Ако и след това не вижаш рутера, може да го свържеш кабелно с компютъра и да върнеш фабричните му настройки от:
192.168.1.1 -> System Tools -> Factory Defaults -> Restore

tp-link factory reset

Ако нищо от това не сработи, то най-вероятно рутера е за смяна.

0
07/07/2015 20:21:45
Cocolino avatar Cocolino 36 Точки

192.168.1.1 || 192.168.0.1 (би трябвало да е упоменато на етикет отдолу на рутера)

0
manahmanah avatar manahmanah 0 Точки

Благодаря за отговора!

Пробвах и това преди малко,свързах към компютъра по няколко начина,(без интернет кабел, с кабел, с размяна на местата на кабелите..) но този рутер като че е замръзнал на едно положение и както се казва ни приема, ни предава. Вероятно заради лан кабела, лаптопът се опита да конфигурира широколентова връзка, но излиза съобщение за грешка на модема или нещо такова.

Много е странно за мен, очаквах поне някаква реакция при ресет... Иначе пробвах да ресетна именно от малкото бутонче, чрез химикалка. Задържах го и много време и по-малко, но без резултат.Явно трябва да се примиря, че е за изхърляне, макар и да е само на година.

0
bgtelbg avatar bgtelbg 2 Точки

Ако все още имаш проблем пиши да го оправим

0
inktech.n.kikov avatar inktech.n.kikov 42 Точки

а имаш ли възка до самия рутер?

ping 192.168.1.1

0
jefrey avatar jefrey 0 Точки

Здравейте,

 

Бихте ли могли да помогнете за един проблем с рутер TP link?

Използвам рутер както за безчижен интернет, така и за гледане на телевизия. В началото, където ми е кутията, кабелът от доставчика се разделя на 2 - едното отива към рутера, а другото към устройството за тв и влиза директно в него. Кабелът, който отива към рутера от своя страна също се разклонява на 2 - единият отива в wan port-а, а другият - в lan port. За да работи телевизията трябва да е включено така. Но за съжаление наскоро рутерът започна да прави проблеми, които се изразяват в това, че отхвърля едновременно включените ван и лан портове и се рестартира постоянно.

Каква може да е причината, някакъв конфликт на мак адреси примерно... ?

Говорих с доставчика, но не можа да помогне.

 

Ще съм благодарен за всякакво инфо!

 

Поздрави

 

0
bgtelbg avatar bgtelbg 2 Точки

Щом се рестартира рутера възможно е адаптера да прави проблем пробвай да го смениш .

0
Ingenera avatar Ingenera 22 Точки

Относно рутерите на TP Link : много прилични като за евтин рутер , но първата ми работа като го купя е да му ъпдейтна  софтуера до последна версия (от официалния саит) иначе съм ги виждал да правят какво ли не laugh.Така че моят съвет е да пробваш със друг адаптер и да му смениш софта с най-новия.

0
jefrey avatar jefrey 0 Точки

Мерси.

Да, качих го последния, но рутерът ми е старичък - 740 N и отдавна няма подобрения...

0
Yousif avatar Yousif 0 Точки

Check WIFI / Internet connections, 

0
norton12 avatar norton12 1 Точки

As we see this TP-Link router problem. This type of problem mainly occurs due to the absence of antivirus software problems. On downloading and install the Norton antivirus software program in your laptop/computer, your device gets free from virus issues. norton.comset/setup with product key used to activate Norton account systematically. This key is important for future reference. Norton 360 is an advanced version of the Norton setup. It has a number of security features. Get more information about Norton 360 from Norton 360 download.

0
dZf1aeA-johnclarke95 avatar dZf1aeA-johnclarke95 1 Точки

Microsoft office.com/setup comprises a bundle of useful applications and services, each created for individual usage. 
mcafee.com/activate is an independent support provider on On-Demand Remote Technical Services For mcafee.com/activate products. 
mcafee.com/activate offers a high level of security and has an advanced scanning feature. The McAfee firewall secures the users from unknown websites. mcafee.com/activate plays an important role in protecting Windows PC, Mac, Android and iPhone from malware and viruses. 

0
09/01/2020 16:00:04
Savas avatar Savas 38 Точки

Да.. не е добре, когато техниката те предаде.
Но има няколко неща, които може да направите преди да тръгнете към магазина за нов.
- на първо време го изключете от захранването му и го подръжте без захранване известно време поне 10-15 секунди или повече ако имате търпение преди да пробвате отново как се държи.
- ако няма промяна - пробвайте да се свържете с ЛАН кабел. Ако става да се конектнете и да се доберете до софтуера му - обикновенно с адрес 192.168.0.1 или нещо подобно - (вижте как е изписано на гърба на рутера) - проверете възможността да направитв някъкъв упдате на фирмъера
- ако ли пък нищо от горното не работи - сложете го за 24 часа във фризера :) ... знам, че звущи малко откачено, но ... пробвайте - има вариянт след това да тръгне

Ако ли пък нищо от горното не върши работа ... значи ще трябва да отидете до магазина... добрата новина е че за 20-30лв има голямо изобилие на рутери.

 

Успех

0
09/01/2020 18:32:03
ssmarinov avatar ssmarinov 1 Точки

Какъв модел е рутера? Когато сте свръзани към него с кабел може ли да го достъпите или да пуснете пинг до него ? Как се пробвайте да го ресетнете, с каква продължителност държахте ресет бутона ?

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.