Loading...
S_Spasova avatar S_Spasova 1 Точки

[QA Fundamentals - юли 2015] Homework - JIRA how to Schedule an Issue

Здравейте,

Имам нужда от малко помощ за домашното с JIRA.
Въпреки указанията в Google не успявам да задам "Due Date" на дадено Issue.
Просто такова поле липсва при мен.
Моля ако някой може да ми обясни накратко как мога да задам тази дата.

Благодаря!

Тагове:
0
QA Fundamentals 28/07/2015 12:17:28
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Здравей,

Може ли малко по-конкретно да обясниш какъв е проблемът с липсващото поле, къде липсва например?

Пробвай като един QA да опишеш проблема си :) Може да пробваш да дадеш линк към съответната JIRA инстанция и някакви креденшъли за достъп и да опишеш какво точно правиш, за да повторим твоите стъпки и евентуално да намерим къде е проблемът.

Поздрави,

Иван

0
S_Spasova avatar S_Spasova 1 Точки

Здравей,

Благодаря за бързата реакция.
Проблемът е следния - когато отворя даденото Issue, което вече съм създала нямам бутонче "Schedule Issue" както беше на Вашата Jira от лекцията.
Бутоните, които са при мен са следните : Edit, Comment, Assing, More, Start Progress,Resolve Issue , Close Issue и Admin. 
Интересуваме къде трябва да цъкна за да мога да задам такава Due Date.
Предполагам, че е нещо елементарно, но все пак :)

0
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Разбрах :) JIRA-та, която показвах са и настроени ръчно workflows & transitions от админситрацията на JIRA (горният ляв ъгъл -> configue). Общо взето, ако искаш да постигнеш такъв резултат, потърси как се настройкат workflows и как се слагат към проект.

Ако просто искаш да сложиш Due date, ще стане и от бутонът "Edit" - излиза един диалогов прозорец, при който има доста полета, едно от ко ито е Due date :)

Успех!

0
lgoychev avatar lgoychev 24 Точки

Здравей, аз се сблъсках със същия проблем относно Due Date, но по точно се опитвах да вмъкна други полета  в Create Issue прозореца. 

Та решението е че имаш настройка за полетата които да участват в съответния прозорец  (Screen) това се намира в Configuration/Issues/Field Configuration 

Най вероятно имаш един Default Field Configuration. Избираш  Configurate и там гледаш Due Date дали присъства и кой скриин е закачен към него или ти си избираш към кой да се закачи.

 

А относно Schedule issues от презентация, това мисля че е просто настройка в Workflows Иван е добавил статус Sheduled и съответен транзакшън към него “Sheduled issue”.

 

Поздрави

Любо

 

 

0
IBraynov avatar IBraynov 74 Точки

Това не е баш за добавянето на къстъм фийлд Due Date, но пък е за невъзможността да избереш дата във вече съществуващо такова поле. Описал съм го като QA или поне съм се опитал...

When trying to add "Due date" to an issue a system message is displayed with the following notification "The JIRA Calendar does not currently support your language"

Steps to reproduce:

1. New Registration with default settings
2. Create a Project
3. Submit an Issue
4. Click on the calendar icon next to the "Due Date" Field

Expected Result:
Pop-up calendar window

Actual result:
The JIRA Calendar does not currently support your language

 

Solution.

1. Click on profile icon - top right corner
2. Select Profile
3. In the preferences section you'll see a negative -1 value
4. Click on Edit Preferences
5. In the newly opened window select Languge - "Language (UK)"
6. Select Update Profile
7. Optional - Now You can revert to the dafault language selection English (US)

7
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Жестоко! :)

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.