Loading...
+ Нов въпрос
EBojilova avatar EBojilova 330 Точки

[Exercises]КПК July 2015 - Упражнения в час - предложение да се направят видеа

Бих искала да помоля Данчо, по примера на Фил, който направи видеа на задачите за упражнение по ООП, да се направи същото и за КПК. На мен ми бяха в огромна помощ, тъй като съм онлайн и ми помогнаха до голяма степен за подготовката на изпита.

Много от материята в този курс я минах само на теория. Не можах да се ориентирам в задачите дадени за упражнение- примерно за мокинг, а когато няма практика, нещата просто не се получават.

Не е задължително на всички теми да има видеа, но на основни, според мен ще е в помощ на всички. 

Тагове:
21
C# OOP Advanced
Viktor_Boyanov avatar Viktor_Boyanov 21 Точки

Наистина биха били от огромна помощ. Подкрепям идеята.

3
iordan_93 avatar iordan_93 Trainer 407 Точки

Здравейте,

Съжалявам за късния отговор. Видеа за тези упражнения в клас е малко по-трудно да има, защото са свързани с търсене на код в нета, с разпознаване на някакви практики - добри и лоши, с рефакториране на ваш собствен код... Просто не виждам как мога да направя смислено видео, в което 30 минути си цъкам в нета, гледам някакъв код и описвам какво не ми е харесало в него.

За тази цел към повечето задачи има списък с нещата, за които е добре да гледаме: няколко основни правила от форматиране, именуване, cohesion and coupling...

Дайте ми идея как си представяте тези видеа - кои задачи трябва да се решат, как да бъдат структурирани, какво да има... и ще се опитам да направя нещо по вашите указания.

Колкото до теорията и практиката, двете неща са много свързани. Да, този курс сякаш е малко по-теоретичен, но всяко нещо, за което сме говорили на теория може да се види в реален код. Точно това е основната цел на упражненията в клас: 1) да видим добър и не толкова добър код, 2) да пишем нов код с вече научените похвати и 3) да можем да рефакторираме лош (наш и чужд) код. Тоест, да видим как теорията действа на практика.

Самите лекции са направени въз основа на много ресурси и съдържат опита на много хора в индустрията. Е, този опит не е някаква суха теория. Той е дошъл от това, че някои грешки са много често срещани, че има практики, които е добре да се спазват, ако искаме да си улесним живота и т. н.

4
12/08/2015 15:49:15
EBojilova avatar EBojilova 330 Точки

Благодаря за отговора!

Надявам се и други колеги да се включат с предложения, но ето някои упражнения, които спред мен биха били в помощ да се видят стъпка по стъпка как се правят:

От: Mocking- Problem 1.DateTime.Now.AddDays()

От: Lab-Theathre с прилагане на всички добри практики. Може и Vehicle-Park-System. На лекцията се спомена прилагане на мокинг на изпитна задача. Знам, че ще имаме подготовка за изпита, но ако по-отрано започнем да се подготвяме, мисля, че е много по-добре. Аз гледах видеото за Travel Agency и доста ми помогна да се ориентирам, но там не видях мокинг.

От: High-Quality Methods- Problem 3.Is Recursion Always Necessary?

6
12/08/2015 20:59:24
DiyanTonchev92 avatar DiyanTonchev92 231 Точки

А с изпитната задача, с подробно разписаното условие, какво стана?

1
22/08/2015 20:28:31
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.