Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MarioDandarov avatar MarioDandarov 27 Точки

Съвет към всички

Изобщо не искам да създавам впечатление, че съм много напред с материала. Аз съм един от начинаещите и често гледам на другите домашните, взимам когато каквото ми трябва, но съм забелязал две бих казал недоглеждания, дължащи се на малко тестове.

Първия проблем, който забелязвам е, че често се игронира CultureInfo-то. Добре е, ако имате програма, в която има числа след запетаята, да зададете Culture-а още в първия ред на програмата.

Тъй като съм свикнал да ползвам формата (0.00) използвам следното:

System.Threading.Thread.CurrentThread.CurrentCulture = new System.Globalization.CultureInfo("en-US");

Другото, което искам да наблегна е да се четат внимателно условията, защото в много домашни пише real numbers, а виждам int-ове. На една задача имаше floating-point, пак видях само int-ове.

Според мен това се дължи на малко тестове. Аз винаги тествам програмките поне 15-20 пъти, а по-големките стигам до 100 теста.

Отново казвам, че това са съвети и просто исках да споделя с вас, тъй като гледам доста домашни.

Ще се радвам, ако и вие споделите често срещани грешки. :)

12
Programming Basics
Fleshian avatar Fleshian 379 Точки

7 от 10 домашни които проверих не бяха направени в един сълюшън със проекти за всяка задача, което прави проверяването доста по трудно.Веднъж пратени само .cs файловете друг път има отделен сълюшън за всяка задача. Един колега на лекцията ми показа как някой дори си е пратил задачите в .txt файлове laughing .

Препоръчвам на всички: Правете един сълюшън с отделни проекти за всяка задача, като ги номерирате от 01 до 09 ,10,11,12 и т.н. 

13
XmUrF avatar XmUrF 363 Точки