Питанка относно как се сформират оценките и крайните точки, и защо..
Чудно ми е как се сформират точно оценките и крайните точки на редовно и онлайн обучаващите се
и защо например студентът Х който е онлайн има да речем 300 точки има краен резултат 60т, а студентът Y който е под редовна форма на обучение има 200 и няколко точки и краен резултат 70т.
ПС. No hate just curious.
Да обаче нещо не пасва в играта. ако имаш 200 точки + 10% няма как да мине 300 точки. Пък какво се получава ако приемат разбиращи хора този който се е представил на изпит по добре т.е ако си онлайн и имаш по висок резултат от редовно обучаващ се не можеш да бъдеш приет заради 10%?
Долу-горе е това. Обаче изпитните точки ги скалирахме, за да получим по-честно разпределение на първенците във всяка група и да усредним резултатите във всяка група. В някои групи може да имаш отличен с 410 точки, докато в други трябват много повече. Опитваме се да сме максимално честни. Хич не е лесно, защото разликите при някои изпитни групи са големи.
По моите наблюдения във всеки изпит имаше по трудна задача, знам че имаше голямо усилие от страна на екипа на СофтУни да измислят задачи с еднаква тежест на всяка група и евентуално да се скалират резултатите за да се приравни максимално, но понеже забелязах такава разлика при смятането на точките и затова и поисках разяснение спрямо това как се смятат точките. А за да сме най- честни май трябваше или и двата вида обучение да предават домашни или не. ПС. Благодаря за отделеното време!