Loading...
achkata avatar achkata 17 Точки

Плащане през Epay

Здравейте,

Опитвам се да си платя през Epay.

Получих мейл, в който е написано : "Номера на плащането Ви е 100000171. При неговото извършване статусът му в учебната система на СофтУни ще бъде сменен автоматично."

След като избера epay през сайта, директно ме насочва към тях, където си избирам начин на плащане и си въвеждам потребител и парола.

Проблема е, че след въвеждане на горните данни, получих следното съобщение :

"Няма регистрирано задължение за плащане!"


Влязох си в профила в epay, но нямам въпросното чакащо плащане.

Поздрави.
1
Въпроси за SoftUni
Matrix avatar Matrix 1092 Точки

Аз се записах през EasyPay и нямах никакви проблеми. Лелята на гишето даже ми поиска само 390 кинта, което ще рече че съм хванал промоцията за първите 300 записали се... :)

Интересното е, че сега в момента виждам, че формата за записване ми е отново активна в софтуни сайта :D :D

0
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

Аз платих, чрез банков превод и при мен е активна. Но в профила си, под таблицата с курсовете имам потвърдено, че съм си платил .

1
achkata avatar achkata 17 Точки

Чудесно, но аз се опитвам през epay, не през easypay (въпреки, че са една фирма :) )

0
achkata avatar achkata 17 Точки

Благодаря , Петя, но за съжаление резултата е същото съобщение.

Номер на заявката е 100000196.

 

Поздрави.

0
achkata avatar achkata 17 Точки

Петя,

Може ли да помоля, отново да изтриеш заявката, за да опитам пак.

Имам идея, от какво може да се бърка, но нека да изпробвам първо.

 

Поздрави.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Да, готово, пробвай пак.

0
achkata avatar achkata 17 Точки

Така, този път мина успешно. Номер заявка : 500000208

Да обобщя, какво се случи във всеки един от опитите.

 

Опит 1. При избор на карта за плащане, посочих карта по подразбиране. Поради естеството на плащанията ми, карта по подразбиране не ползвам, тъй като към различни получатели ползвам различни карти.

Опит 2. Този път посочих "Друга карта" от падащото меню. Резултатът пак бе неуспешен.

Опит 3. Преди да опитам, избрах "карта по подразбиране" през настройките ми в epay (сега няма как да я отмаркирам, за да остана пак без карта по подразбиране, но утре ще им се обадя и ще си оправя нещата). Освен това, преди да пусна заявката за плащане през сайта Ви, реших да си оставя друг таб, където съм логнат в epay (едва ли има значение, тъй като съм почти убеден, че е поради "карта подразбиране", но все пак го споменавам), този път плащането мина успешно.

 

Петя, благодаря ти за бързата неколкократна реакция.

Да попитам, сега след като съм платил, има ли какво друго да правя документално или вече съм записан?

Поздрави.

 

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Няма защо! Благодаря за обратната връзка! Вече си записан, няма нужда да правиш нещо друго. smile

1
achkata avatar achkata 17 Точки

И последно: четох, че за допълнително обучение във ВУЗ, след 2-те години в СофтУни, това трябва да се заяви в началото.

 

1. Кога точно се заявява това, в момента не намирам нищо?

2. Когато заявя, избирам ли отсега учебно заведение? Ако да, какво се случва, когато се договорите с нов ВУЗ, а вече сме заявили желание за друг?

Поздрави.

0
kyamaliev avatar kyamaliev 209 Точки

Аз платих вчера в 16ч през Epay и нямах никакви проблеми - от сайта на СофтУни ме препрати към epay, избрах друга карта, понеже имам регистрирани няколко, на следващата стъпка си избрах точно коя карта и всичко мина без проблеми. Даже после получих мейл от ипей, че имам задължение към СофтУни и  после нов мейл, че е платено. През ипей е важно като се плати да се натисне после - връщане към сайта на търговеца, преди години поне имах проблем с get.bg, че не го бях натиснал :)

1
MarinPetrov avatar MarinPetrov 20 Точки

Аз току що платих чрез easypay лесно отиваш казваш си номера , плащаш  разписваш се дават ти бележката и чао !
Пристигна ми и email от SoftUni ,че съм си платил  , само системата кадето още ми изкарва , стъпките за плащане !
Бързо навсякаде ги има! лесен достъп !

0
MarinPetrov avatar MarinPetrov 20 Точки

Здравей следвах линка от и исках да платя чрез easypay даде ми номер на вашето плащане и easypay номер , отиваш до някоя каса на easypay и мен ме погледна учудено , пита ме за номера , казваш easypay номера и тя ти казава 150 лева казвам да , и готово , като се прибрах имах емаил от SoftUni ,че всичко е наред , В твоя случай пробвай с хисторито в браузара ти може да ти го покаже , а и според мен , ако пак пробваш трябва да ти покаже пак същия номер ,който ти е дало първия път,

0
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Имам следния проблем: Леличката от офиса на EasyPay ми отказа плащането защото не излиза името на търговеца а само сумата. Каза че пуска проверка да види къде що отидат парите и ще ми позвънят да ми кажат. Имате ли идея защо се получи така, нещо от университета ли не е до попълнено или проблема си е от EasyPay.

0
MarinPetrov avatar MarinPetrov 20 Точки

Здравей , колега при мен всичко е наред виж горния коментар, сега вече и в графата ми потребителски панел под резултата за изпита ми пише че всичко е наред плащане успешно !

      
        MarinPetrov EasyPay 150лв.

Успешно

 

0
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Звъннаха ми че всичко е наред, отивам да платя :). Явно проблема е бил при тях.

0
frisky avatar frisky 16 Точки

Имам и аз едно питане, не ми се отваряше нова теме за това ще питам тук :). Първоначално мислех да плащам в брой, но размислих и сега искам с банков превод, та дали е възможно да ми бъде изтрита заявката.Писах и емайл, но сигурно в момента в офиса е лудница за това реших да пиша и тук . Благодаря предварително :))

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

"Лудница" много точно описва днешния ден в офиса laughing Иначе мисля, че ти изтрих заявката вече. Пиши само дали всичко е наред.

2
frisky avatar frisky 16 Точки

Да, всичко е окай :))

0
ivaylo.yanchev.5 avatar ivaylo.yanchev.5 80 Точки

Здравейте Petya,

Моля изтрийте и моята заявка - грешно съм разбрал опцията банков превод (явно е на каса, а не през онлайн банкиране). Ще си пусна нова заявка за плащане през ИПей. Много благодаря!

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Заявката е изтрита. Може да направите нова :)

1
ivaylo.yanchev.5 avatar ivaylo.yanchev.5 80 Точки

Много благодаря! Плащането е извършено!

0
nadia_dr avatar nadia_dr 13 Точки

И аз искам  да помоля за корекция- заявила съм плащане на място, по погрешка, а бих желала да стане чрез EasyPay. Може ли да се оправи?

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Заявката е изтрита. Може да направите нова :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.