Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

bulgaria_mitko avatar bulgaria_mitko 133 Точки

Бъркотии... засега общата ми оценка като цяло е по-скоро негативна...

Искам да изкажа отрицателното си мнение по отношение на администрирането на СофтУни. Всичко друго в университета е на ниво и то доста добро ниво, но администрацията според мен е светлини години след всичко друго. Ще дам няколко примера. Имейла, които получихме всички, които сме в момента модул ООП да се запишем за Front-End, след определено време (не помня колко) получихме друг имейл в който се казва, че този имейл не е бил за нас, но въпреки това е можело да се запишем. Аз се възползвах и заплатих сумата за онлайн студент (защото аз съм онлайн студент). Току що обаче видях, че вече първият курс е започнал: "Web Fundamentals (HTML/CSS) ноември 2015", а аз не съм записан в него. Да не говорим, че когато започна курса по ООП бях записан като редовен студент, а не като онлайн и трябваше пак да казвам 2 пъти да ме сменят от редовен на онлайн. 2 от домашните в ООП все още не са качени, а за едното имаме само още 7 дни, за да го направим, знам че това е много време, но ако човек има път някъде и няма да бъде пред компютър трябва да си прави сметката, а като го няма, няма как да станат нещата. Като цяло опита ми досега с административните неща в СофтУни ми е доста горчив, щеше да е мн по-добре, ако нямаше такива грешки или поне не са толкова често и много. Знам, че на всеки се случва да греши, но това е прекалено много според мен. Просто исках да изразя мнение с чел да се поправят нещата, не искам да обида никого. 

Тагове:
8
Въпроси за SoftUni
Nick1R1 avatar Nick1R1 115 Точки

Здрасти, интересно ми е ти сега като си записан за Фрон-енда с предишната група, ще го караш ли сега с тях или ще чакаш когато ни започне на нас - около февруари март?! :)

0
biser.stoev avatar biser.stoev 57 Точки