Loading...
AntonPetrov avatar AntonPetrov 491 Точки

Изпитът по Photoshop и остротата на изображението

Здравейте,

За да съм сигурен, че всичко е ясно по темата sharpening и какво точно ще се изисква на изпита, написах този пост.

Надявам се вече да е ясно, че работният файл и изходният могат и да се различават по размер, а може и да са еднакви. Но трябва да са различни по отношение на изострянето, особено когато изходният файл е за печат. На изпита ще трябва да предадете по един работен и по един изходен файл за всяка задача (без екшъните) и ще очаквам те да имат очевидна разлика по отношение на остротата.

Поздрави!
Антон Петров

P.S. Ако искате да сте сигурни, че ще получавате навреме информация за публикувани от мен съобщения и статии, следвайте блога ми чрез бутона Follow.

6
Photoshop 07/01/2016 00:00:38
aneliq180194 avatar aneliq180194 8 Точки

Здравейте,

аз се обучавах онлайн. Искам да попитам какво е необходими да си носим освен личен лаптоп. Някакви документи, файлово за работа или всичко необходими ще ни бъде предоставено на място. 

Благодаря.

0
AntonPetrov avatar AntonPetrov 491 Точки

Само лаптоп с инсталиран Photoshop CS6 ви е необходим.

1
08/12/2015 22:50:25
aneliq180194 avatar aneliq180194 8 Точки

Благодаря

0
wolfstr33t avatar wolfstr33t 21 Точки

Здравейте, въпроса ми е, когато включим Photoshop, първо натискаме ctrl+shift+k  за да си настроиме работното пространство от там му даваме, че ще е за печат. Започваме да работим в Adobe RGB 1998 и после, когато SAVE преди да SAVE за печат трябва ли да го конвертираме към CMYK или само натискаме SAVE. И другият вупрос е, когато работим за WEB кое е по подходящо SRGB ili RGB и когато сме сложили подходящият профил който е за WEB преди да започнем работа с ctrl+shift+k когато SAVE давам командата SAVE for WEB  и SAVE kato JPEG трябва ли да правя нещо допълнително ??? 
СТАНА МИ КАША В ГЛАВАТА  :D 

3
AntonPetrov avatar AntonPetrov 491 Точки

Добре е да си пазите работeн файл в Adobe RGB, независимо дали е за уеб или печат, заедно с всичките му adjustment layers. Той затова е работен, да можете лесно да коригирате, ако се наложи. Ако конвертирате този файл в CMYK, adjustment layers се губят, затова го записвате както е в RGB, като приключите обработката.

След това тряба да направите флатнато копие. Ако първо направите Flatten на работния psd и след това Save вместо Save As, рискувате да си презапишете върху работния файл, затова направете първо копието:

1. За печат, например с Save As (jpg, tif) и конвертирате в CMYK него. Изострeте допълнително.
2. За уеб, използвайте Save For Web (jpg, png, gif). Конвертирайте в sRGB, ако сте работили в Adobe RGB.

Всички файлове запазвайте с ембеднат профил.

Не е невъзможно да работите за печат и така: отваряте RGB jpg, обработвате както си искате, конвертирате в CMYK и запазвате jpg. Всъщност, това се случва често в практиката, особено ако имате да обработите 350 снимки за 10-12 часа. Но тогава, ако се наложат промени, правите всичко отначало, и то ако си пазите оригиналните RGB файлове. Тоест, изисква рутина и бързина. Затова, докато се обучавате, или правите нещо важно и трудоемко, работете със запазване на работен psd файл.

Поздрави!

6
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.