Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Nadia.Hristova avatar Nadia.Hristova 41 Точки

Пазене на magic strings в проект.

Здравейте,

попаднахме на един tutorial за работа с Monogame в youtube, и там човека си пази magic strings в xml файлове към всеки клас. Коя е по-добрата практика:  да ги пазим в static class под формата на константи и static readonly полета или в xml файлове? Или няма значение?

Мерси предварително.

Тагове:
2
C# OOP Basics
quickben avatar quickben 966 Точки

Мисля, че е най-добре в .resx да се пазят, add new item, пишеш в полето res и трябва да ти излезе, иначе не съм виждал да санкционират за статичен клас с константи, аз сега разбрах, че .resx е xml файл :)

2
06/12/2015 13:56:58
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.