Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Petya avatar Petya 2461 Точки

Плащане по банков път и в брой

Здравейте, колеги. Обръщам се към всички, които са платили по банков път и плащанията им все още не са със статус "успешен". Моля ви да имате търпение, обработването на заявките става на ръка и като има работа е супер бавно. До 23-24 април ще бъдат обработени. Ако на 25 април, плащането ви все още не е одобрено, тогава се свържете с нас. Благодаря и се извинявам за забавянето!

Между другото утре плащания в брой ще се приемат до 17:00 ч, така че си организирайте времето.

Тагове:
7
GoShow avatar GoShow 595 Точки

А тези, които чакаме решение дали сме или не стипендианти, как да процедираме?Ако евентуално и утре няма отговори да си платим до 17:00 или да изчакаме още?

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Тази вечер Наков ще се свърже с всеки един, с който е проведено интервю, и утре ще можете да платите.

2
GoShow avatar GoShow 595 Точки

:) чудесно, но кога да очакваме включване няма значение колко е късно, но все пак да знаем, вече е 21 и 30 и не на последно място, знам че е трудно за всички, всяко начало е такова, затова благодаря, че толкова бързо всички от екипа се отзовавате!

0
externo avatar externo 119 Точки

моля да ми изтриеш плащането, за да мога да си ползвам ваучера

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Заявката за плащане е изтрита, може да пробваш отново.

0
externo avatar externo 119 Точки

мерси

0
Sayshoo avatar Sayshoo -1 Точки

Изтрийте и моята моля. 

0
nikolay.dimov83 avatar nikolay.dimov83 143 Точки

Здравей,

Аз съм въвел плащане (без да плащам, тъй като чаках интервю за стипендия), сега имам ваучер за намаление, но не ми дава да въведа ново плащане, тъй като вече имам такова. Как да процедирам, искам да сменя и типа на плащане - по банков път, а не кеш?

Предварително благодаря за отговора!

0
dentia avatar dentia 362 Точки

Защо искаш да смениш типа на плащане, след като с ваучер плащането става 0лв?

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Изтрих заявката за плащане, пробвай отново.

0
nikolay.dimov83 avatar nikolay.dimov83 143 Точки

Не всички ваучери са за пълен размер на таксата.

1
BoYaN avatar BoYaN 336 Точки

Здравей,

вчера направих превода момичето, което ме обслужваше явно  беше новичка и меко казано ахна, като й казах какво трябва да представлява вносната бележка. След като направих плащането видях, че вместо в полето " задължено лице" данните - име, ЕГН, Номер на плащането и потребителско име в softuni.bg, са въведени в полето „основание за плащане“.

Всички нужни данни са въведени и са коректни, но не са в указаните полета.

Ако това може да се окаже проблем, да отивам до банката да го оправям, докато е време.

Благодаря предварително и лека работа.

 п.п. На вносната бележка, която писах на ръка данните не са въведени всички, но на вносната бележка, която ми дадоха от касата ги има.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Ако на вносната бележка има номера на плащане, това ми е достатъчно. Другите данни ще ги намеря. Няма значение дали са на ред "вносител", "основание за плащане" или "допълнителна информация".

2
BoYaN avatar BoYaN 336 Точки

номера на плащане е въведен в „основание за плащане“.

Точно пристигна мейла с потвърждение, че е минало успешно.

Благодаря за бързия отговор и се извинявам за причиненото неудобство.

0
Tr00peR avatar Tr00peR 566 Точки

И при мен може би има проблем с ваучера - ще плащам през изипей, първо си ми даде отстъпката като вкарах кода, но сега срещу заявката за плащане си ми седи 390 лв. Така ли трябва да е?

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Работим по твоя проблем, след малко ще ти върна мейл като го оправим.

1
Tr00peR avatar Tr00peR 566 Точки

Не знам дали сте правили нещо, но сега в обедната почивка минах през изипей и си се оказа каквато трябва сумата даже платих вече :)

 

Благодаря за бързия отговор!

1
vvulevv avatar vvulevv 51 Точки

Всеки ден плащането в брой ще се приема до 17:00 ?

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Не, за днес само важи.

1
vvulevv avatar vvulevv 51 Точки

Ех, точно днес щях да дойда в 18:00 

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Изебри си друг начин на плащане тогава. Съжалявам, но днес е изключение.

0
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Привет, поиграх си малко с плащането с ваучер и изглежда ми дава конфликт със заявката отпреди няколко дни. Ако може и на мен да я изтриете.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Готово, заявката е изтрита.

0
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Благодаря Ви!

0
p.ivanov avatar p.ivanov 0 Точки

Аз имам две плащания за онлайн обучение с различни номера. Едното с "успешно" другото с "потвърдено" статуси. Надявам се да не ми е направило проблем при записването, понеже все още ми изписва, че плащането за ниво 1 е активно. Предполага ли се, че вече в профила ми на записани курсове трябва да пише, че съм записан за ниво 1?

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Изтрих излишното, всичко е наред. Все още не трябва да пише, че си записан в ниво 1.

0
ddonchev avatar ddonchev 0 Точки

Може ли да ми бъде изтрита заявката за плащане през EPay за да генерирам нова.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Изтрито е.

0
anton.boyanov avatar anton.boyanov 40 Точки

Здравей Petya,

Аз използвах опцията за плащане на друг студент от моя акаунт. 

Желаете ли това плащане да е за някой друг? - посочете неговото потребителско име, ако не, оставете това поле празно.

Заявих плащане, получих номер на плащане и платих.

Получих потвърждение (статуса се смени на "успешно), получих поща, че всичко е наред, но човека за който платих не разбра по никакъв начин, че нещата при него са "ОК".

Тогава е направил заявка за плащане от собствения си профил и е генерирал още един номер на плащане 200000466.

Въпросът ми е: Ако изключим това че е генерирал нов номер за плащане, всичко друго наред ли е?

Платен ли му е семестъра?

 

 Номер на плащанеДатаПлатецПолучателТип на плащанетоЦенаСтатус
  100000355 11:12 20.04.2014 anton.boyanov Alexandar
BankWire 390 лв.

УСПЕШНО

               

 

 

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Повтарям пак, щом на профила ви има плащане със статус "успешно", всичко е наред. :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.