Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Page fault in nonpaged area

Здравейте,

От известно време(около 10 дни) имам един много изнервящ проблем, който не знам как да премахна от латопа си. Както вече споменах, от около 10 дни не мога да сваля какъвто и да било торент от интернет. Винаги когато започна да свалям даден файл чрез Bit/Utorrent всичко започва нормално, процесът стига до към 50% и изведнъж се появява син екран, на който пише, че компютърът ми се е натъкнал на грешка и ще се рестартира автоматично, и също ме съветва да потърся решение като напиша "Page fault in nonpaged area". Разбира се опитах доста начини като: 

1. Проверих дали имам грешки с RAM паметта, но проблемът не е там. 

2. Опитах и това: My Computer > Properties > Advanced System Settings > Performance Settings > Advanced > uncheck “Automatically manage Paging File Size for All drives”. 

Посъветваха ме да го дам на сервиз, но сега нямам възможност. Проверих лаптопа за вируси, но и там всичко е чисто. От 5 месеца използвам Windows 10 и досега не съм имал проблем, въпреки че откакто го използвам лаптопът започна да работи доста по-бавно отколкото на Windows 8.1. 

Ще съм Ви много благодарен ако ми кажете как да се справя с този проблем.

Благодаря предварително!

Тагове:
nikola.m.nikolov avatar nikola.m.nikolov 830 Точки

Качи си виртуалка и пробвай от нея дали ще сваляш без проблем.

0
Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Имаш предвид VirtualBox

0
nikola.m.nikolov avatar nikola.m.nikolov 830 Точки

Дали ще е с VirtualBox или VMWare няма голямо значение.

1
Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Свалих си VirtualBox, но като стартирам някоя съсзадена ВМ ми излиза FATAL ERROR и нищо не става. Трябва ми някакво друго решение

Благодаря предварително

 

0
Zakkgard avatar Zakkgard 39 Точки

Сканирай си диска за проблеми. Обикновено, всеки производител има софтуер, който можеш да свалиш от сайта им. Нищо чудно да умира :)

0
Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Сканирах го за грешки и такива не са налични. Пише, че лаптопа си върви нормално и не е открил грешки. Просто вече нямам идея откъде може да идва този проблем.

0
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Виж дали имаш най-новите драйвери. Най-често се ебава видеото и невинаги грешките са еднакви. Ъпдейтни всички възможни до най-новите версии като за предпочитане е да взимаш от производителя на лаптопа. 

Тук един човек споменава за същия проблем с торент клиент и при него посочените стъпки са сработили. Ако не стане - тествай пак хардуера доколкото можеш. Аз лично съм имал проблеми с рамта, които не се показваха при моето тестване, затова пускаш мемтест, когато не ползваш компа и го оставяш да върви поне няколко часа.

Разгледай също ивент лога и виж какво пише там.

0
Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Благодаря все пак, но точно от по този начин се опитах да реша проблема(Тук) и не става. Положението е много отчайващо.

 

0
beBoss avatar beBoss 507 Точки

Какъв е лаптопът, дай малко информация. Също така какво си ъпдейтват последно?

Според мен някой драйвер се е ъпдейтнал и ти прави проблем.

Също влез в тази директория c:\windows\minidump ще имаш лог на грешката, от който можеш да разбереш, кое дава проблема.

 

Поздрави.

0
Nick678 avatar Nick678 0 Точки

Лаптопът ми е Dell, 17,3''; 8GB RAM; 1TB HDD; 2GB видеокарта; ъпдейтах го на Windows 10 през Юли 2015. Преди това беше с 8.1 версията и си вървеше доста бързо(все пак процесора е Quad Core Intel Core I7 2.00GHZ). След това започна да върви малко по-бавно, но не правеше никакви проблеми. Влязох в тази директория: c:\windows\minidumb, но ми излязоха 9 .dmp файла, които не знам какво да правя и как да отворя. Някаква по-точна информация, ако можеш да дадеш, защото досега пробвах нещо, което донякъде ми решава проблема. Преди всяко сваляне на торент правех следното: Control panel >> Find and fix problems >> Run Maintanance tasks. Така успявам да  свалям без да получавам грешка при повечето торенти. Това ме навежда на мисълта, че проблема е от Майкрософт, които вече контролират нещата с пиратстването и автоматично предизвикват този BSOD(Blue Screen Of Death). 

0
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

"Това ме навежда на мисълта, че проблема е от Майкрософт, които вече контролират нещата с пиратстването и автоматично предизвикват този BSOD(Blue Screen Of Death)."

При положение, че повече от половината от Уиндоусите по света са пиратски (особено вярно за някои държави, сред които и България), това означава, че масово хората щяха да получават сини екрани. Има доста възможни причини - хардуер, драйвери, кофти дистрибуция и т.н. 

1
beBoss avatar beBoss 507 Точки

Сините екрани до 90 процента ако не и повече са не по вина на Майкрософт! Вкарвайте малко мисъл преди да пишете. Другото, което е ако ще говорите за пиратските ОС-и разучете, каква им е разликата с оригиналните и прочие неща, пак преди да коментирате. Това, че ти ползваш пък пиратски Windows, Майкрософт ли са ти виновни? 

Сега към темата. Има информация в интернет как да дебъгваш тези файлове "minidump", но като се замисля от коментарите ти определено няма да се справиш. Затова, качи един по еди или ако си сигурен, че последият е направен от това с utorrent-а качи него тук, изчакай анализът и евентуално може да разбереш, от какво идва проблемът. 

Също така може да разгледаш и Event Viewer (пишеш в търсачката на компа ти event и ще ти изкочи). Там разгледай Windows Logs раздела, тези с червено са най-критични. 

Общовзето с това, може да ти се помогне, другият вариант е да си инсталираш "фреш" Windows 10, където може да изчезнат проблеми примерно след Upgrade-a от 8, никога не се знае, какво може да се е "бъгясало".

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.