Loading...
lyubamarinova avatar lyubamarinova 14 Точки

Programming basics - март 2016 - лекция от 27.03

Здравейте,

След като направих задачата с конвертора , както е показано в лекцията от 27.03 на Преслав Михайлов , забелязах , че 100 е максималната стойност , която може да се въведе и превърне в евро.Ако зададем по-голяма стойност , то пак ни връща на 100.След като сме задали тип на данните да ни бъде decimal , защо програмата не ни позволява да въведем стойност , по-голяма от 100?

0
Programming Basics
netherblood avatar netherblood 95 Точки

Препоръчително е когато питаш такъв въпрос да ни пратиш съответно и кода, написан в например pastebin, за да можем да видим директно вместо да ровичкаме в лекцията.

Относно специфичната ти задача няма как да го направиш това де, понеже проблема е от default-ната стойност на свойството "Maximum" на твоя numericUpDown1, който е 100. Колкото и да сложиш над 100 то ще го промени на 100 и ще подаде точно 100 на кода ти, за това decimal няма никаква вина тука хаха.

https://puu.sh/o8KUv/3ddb219a4b.png
Селектирал съм ти в синъо това което трябва да промениш(отдолу вдясно).

2
07/04/2016 01:07:50
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.