Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Abraxas avatar Abraxas 47 Точки

Още един въпрос за студентите от Softuni 1.0, минаващи към 3.0

 Здравейте!

Знам, че вече има подобни теми, но там нещата ми бяха малко хаотични и неясни и реших да задам свой върпос. Работата при мен е такава: аз съм студент още от първата версия на SoftUni и към момента имам 127 кредита от 130. Остава ми само един курс от програмата (JS Frameworks), който евентуално ще ми донесе още 8 кредита и ще имам общо 135. Изпитът ми е или на 23.04, или на 08.05. Доколкото знам новата програма почва от 01.05. Въпросът ми е дали ще завърша по старата програма или ще трябва да се нагаждам по новата?

Благодаря предварително!

Поздрави!

Емо

5
Въпроси за SoftUni
ttitto avatar ttitto 1153 Точки

И да допълня малко въпроса ти. Тези 8 кредита всичките ли ще ги вземеш, ако се явиш на датата след 1. май и си вземеш изпита било то и с тройка? Или ще ти дадат пропорционално на оценката?

3
VenciTerziev avatar VenciTerziev 22 Точки

Не е лошо тази тема да я съживим, защото съм в същата ситуация. Точно за нас никой не ни казва какво правим след това.

Поздрави!

Венци

4
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални