Loading...
ibosev avatar ibosev 54 Точки

Java Fundamentals за онлайн студентите

Здравейте,

записах се в курса Java Fundamentals, който стартира от май 2016. Искам за задам следните въпроси, понеже още не мога да се ориентирам в обстановката:

1. Първият курс в модеула - Advanced Java - покрива ли се на 100% с този, който изкарахме март месец и на който изпита беше края на април, с поправка на 8 май? Чух няколко версии, едната от които е, че този курс е Advanced, пък ние сме карали Basics досега. 
  2. Кога ще бъдат качвани материалите от лекциите и упражненията на сайта, понеже от снощи все още нищо не е качено?
  3. Ще имаме ли достъп до видео от упражненията? Аз съм онлай студент, но това не означава, че не искам да видя решение (авторско) на задачите на видео, както е на подготовките за изпити. Считам тези видеа за най-полезното от всичко качвано на сайта. 

Благодаря предварително! 

Тагове:
1
Въпроси за SoftUni
IvelinTenev avatar IvelinTenev 51 Точки

Лично аз останах изненадан от упражненията в 14ч. Имейла, който получих с подкана да запиша следващия модул споменаваше, че заниманията ще са вечер.

Поздрави,

Ивелин Тенев

0
kaloyannikov avatar kaloyannikov 531 Точки

за 1вия въпрос , просто курса се преименува това ,че ние сме карали Basics не значи ,че тук ще учиш нещо много по Advanced ,но пък има нови задачки в judge-a . Аз лично на изпит няма да ходя , но задачките ще ги решавам. 

0
g.kolev avatar g.kolev 82 Точки

Здравей.
Курса ще е до голяма степен идентичен с този който сте карали март месец. Разликата е, че програмата е по-разчупена и някои теми са разбити на подтеми. Всички материали от курса ще бъдат напълно достъпни за абсолютно всички. Предполагам, че вече се качват.

-1
17/05/2016 12:31:13
NedNikolov avatar NedNikolov 45 Точки

Здравей,