Loading...
ivan_panchev avatar ivan_panchev 1 Точки

Тежестта на rel="nofollow" беклинкове

Здравейте,

Всички знаем, че беклинковете са най-важният фактор, който има най-голяма тежест в алгоритъма. Това се отнася за нормалните dofollow (follow) беклинкове, но някой може ли да ми обясни каква е тежестта на nofollow беклинковете?

Имам доста коментари на статии във високо авторитетни нишови блогове, в които съм сложил линк към моят сайт и са nofollow, но въпреки това се отразяват в backlink профила в WBT. Нали по принцип идеята на nofollow линка е търсачките да не ги следва и да не предава никаква тежест, защо тогава се отразят в WBT. След като се отразяват там и google ги обхожда би трябвало да имат някаква тежест в алгоритъма, иначе защо google ще хабят ресурси да ги обхождат и да ги отразяват в WBT.

Положението в Bing Webmaster Tool е коренно различно там те не се отразяват като беклинкове, там се отразяват само нормалните dofollow (follow) беклинкове.

Нещата не се връзват и някой запознат ще хвърли ли светлина в тази ситуация, защо Google изразходва ресурси да ги следва и да ги отразяват в WBT, а Bingи и Yahoo – не.

Благодаря предварително.

Тагове:
0
Digital Marketing & SEO
galinov avatar galinov 64 Точки

Здравейте,
от Google препоръчват да се добавя nofollow на връзки които се използват с цел реклама. Ние в Netpeak използваме линкбилдинга единствено като допълнителен канал за увеличение на продажбите. Един линк е силен когато той е естествен и допринася за увеличението на трафика и продажбите на сайта.

Инструмента Google Search Console показва част от връзките които сочат към вашият сайт, но не показва други показатели. Препоръчвам ти да използваш Ahrefs за по-подробен анализ на външната линк маса.

Поздрави!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.