Loading...
IvelinTodorov avatar IvelinTodorov 8 Точки

Клъстеризация и оформяне на семантичното ядро - 2ра лекция. Моля за мнения по таблицата, която предлагам. Дали съм на пътя?

Сега направих една таблица с клъстеризирани фрази и оформяне на категории и подкатегории. Отне ми много време. Давам линк към таблицата. Който желае нека да го разгледа. Приемам съвети и предложения. Сайта върху който работя е:  vtkserviz.com

Ето и линка към документа: keywords_брави

 

2
Digital Marketing & SEO 24/05/2016 12:34:57
kuncheva22 avatar kuncheva22 40 Точки

Здравейте,

Разгледах файлът, които се изготвили. На база сайта, който сте посочили, това не е пълно семантично ядро, би било хубаво, да го допълните. В сайта освен брави се предлагат и сейфове и оборудване за ключари и обкови за врати и много други. 

Забелязах, че имате два клъстера за електронни брави, а би трябвало това да е един клъстер. Освен това е хубаво да отделите електронните брави от електромагнитните такива (доколкото разбирам това са две различни неща, надявам се, че не бъркам). 

Друго нещо, което ми направи впечатление е, че нямате търсения по магазин за брави, а реално по това би трябвало да се класира, главна страница, тъй като това е онлайн магазин. 

Друг съвет, търсенията по географско положение, е хубаво да бъдат изчистени, ако Вие не продавате в тези градове, защото това би било нерелевантно търсене на сайта Ви. 

Надявам се да съм помогнала. 

 

Поздрави! 

1
IvelinTodorov avatar IvelinTodorov 8 Точки

Здравей Калина,

Успях да направя само една клъстеризация, но съм изтеглил и таблици и по други ключови думи, като: секретни патрони, ключалки, катинари и др. Това, че нямам търсения по "магазин за брави" трябва да го включа като мета ключова дума, или в съдържание на главната страница?

Имам питане и за Google Keyword Planner - въобще не мога да стиган до него. Отваря ми се направо Google AdWoords с четири точки в горната част на екрана: 1- Всичко за фирмата Ви   2- Първата Ви кампания   3- Таксуване   4- Преглед  освен тях нямам нищо друго за избор. В Google AdWords влизам с моя Google профил и въобще не мога да открия Планера. Този екран, който ти отваряше на лекцията аз въоще не достигам до него. Ако ти е възможно дай съвет. Благодаря.

0
nellysiko avatar nellysiko 5 Точки

Здравей Калина, аз също имам нужда от малко напътствие.Тъй като не съм в България няма кой да ми даде посока. Сайта върху който работя е www.pravipari.net. Не успявам да събера достатъчно семантика, защото за повечето от темите няма достатъчно  думи. Моля за мнение върху това, което съм направила до моментаhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1SDXICrAwRZkuiUKjiSAA98e8mzhPTVRNfv13TaFPhts/edit?usp=sharing 

0
kuncheva22 avatar kuncheva22 40 Точки

Здравейте, 

Разгледах събраната семантика, да тя не е много, но реално и сайтът, по който работите не е голям. Съветвам Ви, да съберете малко семантика относно ppc рекламата и със всяка нова статия, в зависимост от нейната тематика, да събирате ново семантично ядро, за да развиете сайта си. 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.