Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

HPetrov avatar HPetrov 822 Точки

Диплома за висше след SoftUni

Здравейте. Мислил съм си вече на няколко пъти но така и не мога да го реша, та реших да попитам за мнението на някой, по-запознат. Имам диплома за висше като маркетолог и за сега MTM колежа предоставя само икономическа диплома ако завършим и там след SoftUni. Въпроса ми е има ли смисъл да следвам 2-ри път икономическа специалност след като вече имам такава, като в същото време в учебния ми план влизаха и предприемачески предмети?

Поздрави,

Ицо

2
Въпроси за SoftUni
HPetrov:
Отговор получен.
BoriszlavBaleff avatar BoriszlavBaleff 9 Точки

Здравей, като човек с опит в икономическата сфера (имам висше и работя по специалността) мога да ти кажа с увереност, че няма смисъл да продължаваш да трупаш безполезни хартийки, особено издадени от съмнителни институции. Единствено дипломи по счетоводство и финанси, издадени от СУ и УНСС могат да ти дадат реално предимство в икономическата сфера. Заплащането е несравнимо по-ниско от това в софтуерната сфера. 

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.