Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
За да зибегна куп писане и обяснения, ето тук съм качил един съвсем прост 3Д модел експортиран във всевъзможни формати и една проста текстура. Можеш ли успешно да импортираш модела в Юнити и да му наложиш текстурата?
http://project-w2-hw.hit.bg/private/model3d/model3d.zip
Аха добре изтеглих импортирах, и съм почти сигурен че е от мапинга. Сигурен ли си че си мапнал текстурите? В блендер как изглежда? Аз отворих блендер и не видях да си слагал текстури там. Не съм експерт по блендер пак казвам но знам, че в юнити материала няма да може да приложи текстура ако не си я мапнал в 3д софтуера. Можеш да проследиш този туториал за да видиш как се мапват текстури с блендер.
Благодаря много.
Случая е малко по-особен, защото модела не е точно изработен в Блендер. Направил съм си собствен софтуер, който генерира 3д фигури (на базата на някакъв алгоритъм, зададен програмно). С него мога да ги визуализирам на екрана, да експортирам до 2д растерно изображение, мога да ги анимирам, да записвам видео и т.н.
Като вариан за експорт към 3д до момента използвах DXF файлов формат (си се примирявах с липсата на текстури). Но понеже така не можах директно да ги импортвам в Юнити, реших да мина през Блендер (който пък доколкото видях не поддържа DXF и ми се наложи да мина през междинни етапи и т.н..........). В крайна сметка обаче упях да импортирам 3д формата в Юнити и се сблъсках с горепосочения проблем с ръчното наслагване на текстурата.
Сега от моя софтуер ще опитам да екпортвам директно към OBJ, заетно с оригиналните текстури и ще видя дали ще имам проблем и какво ще се получи.
Още веднъж благодаря, определено ми даде насоки.