Нова концепция за проверка на домашни: до 3 дни след изтичане на срока за предаване
Здравейте, колеги,
Както знаете, всички в СофтУни ценим високо Вашето мнение и се опитваме да се вслушваме и да променяме това, което не Ви харесва и което може да бъде подобрено с наличните ресурси. Във връзка с оплаквания, че моделът на проверка на домашни не работи добре, и вследствие от предложение, направено от RoYaL в една от темите във форума, въвеждаме ново правило. Спрямо него домашни от определена лекция ще могат да бъдат оценявани до 3 дни след изтичане на срока за предаване на решенията за същата лекция. Тоест за да получите точки от проверка на домашни, трябва да:
- сте предали своето домашно за лекцията;
- да е изтекъл срокът за предаване на домашното;
- да сте проверили поне 3 домамшни и оценките Ви да са маркирани като "полезни" от проверявания, като проверката трябва да е станала в срок от 3 дни от изтичаве на срокът за предаване.
Нашите мотиви:
- писането и проверяването на домашни е важна част от нашата концепция за практическо обучение;
- прегледът на чужд код е важна част от ежедневието на всеки програмист;
- докато проверявате може да срещнете решение, за което Вие самите не сте се сетили;
- по-полезно е да има коментари и оценки към домашно няколко дни след като сте го предали, а не след като мине целият курс, заедно с изпита.
Промяната ще влезе в сила за започващите курсове:
- за ниво #2 - от JavaScript Applications November 2014;
- за ниво #1 - от PHP Basics November 2014;
- за новоприетите от Януари - от Java Basics January 2015.
Екипът на СофтУни
Един колега пусна снощи тема по въпроса, аз преди малко писах мейл на екипа. Не си се объркала.
Аз докладвах сутринта за грешката чрез бутона "Докладвай грешка". Сега видях, че са го пуснали отново. Друг е въпроса, че според мен трябва да го удължат поне до събота до обяд.
И аз тръгнах през бутона да докладвам, но там има надпис, който казва, че той е само за материалите и ако има други проблеми да се ползва формата, затова ползвах нея :)
Намекнах, че няма да е зле предвид недоразумението срокът да бъде удължен, но не знам дали ще реагират.
Аз съм потресен от отношението на техния customer service. Току що говорих с тях и ми казаха, че в момента го оправят. Намекнах и аз, че сега трябва да тръгвам за лаб, който е до 22:00 и после имам 2 часа път и няма как да проверя домашните днес. А днес цял ден имах време да проверявам домашни, разчитайки на това, че до вчера срокът си изглеждаше нормален, т.е. до днес включително. А казвам на дамата, че не е моя вината за тяхната грешка на сайта, а тя ми се изрепчи, че съм имал 2 дни на разположение и е трябвало да го направя предните 2 дни, а не да чакам за последния ден. Защо съм бил спал предните 2 дни... Ужас, такова арогантно отношение към клиентите дори и при монополистите не съм срещал...