Loading...
direwolf avatar direwolf 13 Точки

[Useful Info] Едно интересно откритие за рефакторирането на кода

Ново откритие твърди, че рефакторирането на кода не подобрява качеството му. Какво мислите? :D

Линк към статията: http://www.itworld.com/article/2891140/study-finds-that-refactoring-doesn-t-improve-code-quality.html

0
Общи приказки 04/03/2015 23:32:42
dsmilyanov avatar dsmilyanov 237 Точки

Мисля, че е хубаво при подобни статии, да се погледне източника. А той е съвсем legit, 15-странички PDF, в които достатъчно добре (поне според мен) е описан експеримента и заключенията.

Прочетете целия пейпър, абстрахирайте се от статията. Дори в самото заключение на проучването си пише, че резултатите биха могли да бъдат опровергани, защото sample-a, който са ползвали за самото проучване е достатъчно малък. Също така (сами са си го написали) проучването би било по-пълно, ако се повтори в индустрията, ползвайки "industry level matured source code".

Тъй че - прави са хората. В scope-а, в който е правено проучването - рефакторирането не оказва влияние върху "качеството" на кода.

TL;DR - Прочетете целия paper, после да си говорим.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.