Loading...
mariya.uzunova avatar mariya.uzunova 17 Точки

Здравейте
Някой може ли да ми помогне?

Все още не смея да направя 301 редирект www/non-www.


Сайтът вече не е нов, на 5 месеца е. Проверявам в Google по следния начин "info:<име-на-домейна>" и като резултат ми връща версията с www. Но това е за главната страница (index.html). Ако направя същата проверка за останалите страници от сайта, се оказва, че те са индексирани без www.
В Webmaster Tools за предпочитана версия съм избрала тази без www.

В случая към коя версия трябва да направя редирект-а? И ако избера грешната, ще получа ли наказание от Google?

2
n.galinov avatar n.galinov 32 Точки

Привет,
в случая трябва да проверите колко %-та от страниците са индексирани с WWW и колко без WWW. Според по-големия % индексирани страници направете пренасочването и при нужда направете корекция в предпочитан домейн в GWT.

Няма как да получите наказание. Тук е важно да се изчисли правилно, за да може Google по-бързо да види редиректите и да остане само правилната версия в индекса на търсачката.

1
mariya.uzunova avatar mariya.uzunova 17 Точки

Благодаря за отговора :)

0
11/05/2015 00:06:09
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.