Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

rosen.totev avatar rosen.totev 5 Точки

Записали се във Fundamental Level от Стара Загора

Здравейте,

В момента съм пред дилемата каква форма на обучение да запиша - присътвено или онлайн. Принципно искам да запиша присъствено и да пътувам до София по време на лекциите. Ако има други желаещи може да се организираме и да делим пътните разходи. Много е вероятно ако съм сам да се наложи да запиша онлайн.

Хубаво е да се срещнем и запознаем заралии. Би било добре да правим и някакви сбирки тук в Стара Загора за да си помагаме един другиму, както в писането на код така и за задачите и материата. Аз съм абсолютно начинаещ в тази сфера и всякаква помощ би била полезна :) Има ли надъхани?

Тагове:
0
Fundamentals Module
bewolf avatar bewolf 30 Точки

Здравей колега, ще ти дам един пример с мен. Опитах се да си причиня това което мислиш ти с огромната разлика от двойно по-малко път в сравнение с теб.
Записах се в университета в Благоевград през 2013година. Пътувах 1-2-3 дни в седмица, като и аз като теб пари за спане не съм давал, НО умората която се натрупва е несравнима.

Дните които не бях на работа, а в университета ги отработвах през събота и неделя и така искарах 3 семестъра. 3 семестъра в които се опитвах да съчетая работа, университет, към тогавашна дата карах HTML и CSS курсове в Телерик академията(които взех успешно),време за семейство и приятели.

Година и половина (като изключим почивката между 1ви и 2ри семестър) се чувствах смазан постоянно както физически, така и психически. В началото адреналин това онова и не го осещах, но след втория месец взе да тежи сериозно, как издържах толкова не зная.

Така че моя съвет към теб е да не си го причиняваш. Когато пътуваш по един и същи маршрут често взима да уморява и дразни на моменти.