Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Преди няколко дни платих през EasyPay. Видях, че системата е отбелязала плащането, веднага след като се прибрах. Нямах никакъв проблем.
Вече 2 дни минаха, писах им, но нямам отговор и започвам да се притеснявам не за парите, а дали ще мога да се явя на изпита
Аз ти предлагам на живо да говориш с Наков за този проблем..
Предполагам, че с когото и да говориш от екипа на SoftUni ще ти съдейства за решаване на проблема.
Здравей,
ще се свържем с колегите от EasyPay и ще проверим защо плащането ти не е отразено от тяхната система в нашата. Ще ти върнем отговор в понеделник.
Здравей,
Наков няма да може да даде точен и ясен отговор, защото това не зависи от него, а от системата на EasyPay. В понеделник ще оправим този проблем. Колегите от EasyPay ще ни съдействат.
@r_panchev97 не се притеснявай, до изпита има достатъчно време - за мейлите може да има забавяне. Не е нужно да идваш на място ако не ти удобно, едно телефонно обаждане в работно време ще свърши същата работа.
https://softuni.bg/contacts
Работно време: 10:00 - 18:00 (Понеделник - Петък)
Телефон:+359 899 55 55 92
С EasyPay досега са ми минавали веднага плащанията, но никога не се знае къде може да е възникнала грешка - било то при тях или в системата н СофтУни.