Loading...
malkstor avatar malkstor 348 Точки

Възкресявам тази зомби тема, понеже забелязах нещо странно, решавайки домашното и по-точно - задачата Straight Flush. В условието е изрично упоменато следното:

The input comes from the console as a single line, holding the hand of cards, separated by comma and space between each two cards. The input data will always be valid and in the format described. There is no need to check it explicitly.

В същото време:

- входа на тест №5: 2C, 3C, 4C, 5C, 6C 7C, 8C, 9C, 10C, JC, QC, KC, AC

между 6С и 7С няма запетайка.

Някой има ли обяснение за това? При тест 2 има 2 интервала вместо един, но това е коректно спрямо условието, понеже не пише "a space" а просто space, но това със запетаята за мен е грешен тест.

0
enevlogiev avatar enevlogiev 1168 Точки

Преди 8-9 месеца, когато я решавах, го забелязах и аз това. Всъщност и 2-ри и 5-ти тест са сбъркани, това че не пише "а space" не значи, че може да се повече от 1 ; ) По същата логика трябва да пише и "a comma". И няма никакво значение, че в английсия space е небройно, в програмирането си е баш бройно. One space, two spaces ... 55 spaces...

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.